Gå til innhold

Anonyme e-poster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har i lengre tid vært plaget med at en eller annen sender e-poster til venner av meg opprettet under falsk navn ( ala [email protected]), hvor det står private ting om meg (f.eks. hva jeg gjorde den og den datoen, og hvem jeg var med)! Har prøvd å få stengt e-post adressene ved hjelp av å prøve å logge meg inn med feil passord, slik at at e-posten blir blokkert, men da dukker det bare opp e-poster fra ny adresse. Har også tatt kontakt med hotmail for å høre om de kan hjelpe meg, uten hell. Noen som har noen gode råd?!

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Herregud, så ekkelt. :/

Jeg hadde bytta epostadresse.

Skrevet

Når du får en e-post fra denne adressen så kan du merke den som søppelpost, deretter gå til søppelposten for å så merke av den samme e-postadressen og da klikker du på "rydd" og da kommer det opp et alternativ som heter "blokker fra".

Håper du forsto det jeg skrev! Dårlig forklart, haha. :)

Skrevet

Hei! Jeg har i lengre tid vært plaget med at en eller annen sender e-poster til venner av meg opprettet under falsk navn ( ala [email protected]), hvor det står private ting om meg (f.eks. hva jeg gjorde den og den datoen, og hvem jeg var med)!

Dette er jo forfølgelse, og bør meldes til politiet.

Sørg for at vennene dine ikke sletter disse e-postene, for de inneholder informasjon som gjør det mulig å finne ut hvilken IP-adresse de er sendt fra, og den kan ofte knyttes opp mot et bestemt bredbåndsabonnement eller en bedrift.

Gjest Apophis
Skrevet

Herregud, så ekkelt. :/

Jeg hadde bytta epostadresse.

Når du får en e-post fra denne adressen så kan du merke den som søppelpost, deretter gå til søppelposten for å så merke av den samme e-postadressen og da klikker du på "rydd" og da kommer det opp et alternativ som heter "blokker fra".

Håper du forsto det jeg skrev! Dårlig forklart, haha. :)

Det er ikkje TS som får e-postene, men vennene til TS.

Eg hadde anmeldt det.

Skrevet

Anmeld det.

Mest sannsynlig er det noen du kjenner som gjør det ettersom personen tydeligvis vet ting om deg som feks hva du gjorde når.

Skrevet

Enn at folk ikke har bedre ting å gjøre! Ville helt klart anmeldt det, høres jo kjempecreepy ut!

Skrevet

Jeg hadde rettet mistanken mot de dummeste jeg kjente, det her kan jo antagelig spores opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...