Gå til innhold

Brudebukett med solsikke?

Anbefalte innlegg

Gjest Ingeline
Skrevet

Hei.

Min favorittblomst er solsikke. Derfor lurer jeg på om jeg kanskje skal ha den med i brudebuketten. Men solsikke er jo en litt rufsete og tøff blomst, og det er kanskje ikke rufsete og tøff jeg vil være på bryllupsdagen. Men samtidig er det jo litt meg...

Er det noen som kan hjelpe meg med linker til brudebuketter med solsikke i?

Jeg har funnet denne, er det noen som har flere? Og hva synes dere egentlig?

http://www.floristateljen.com/giftastankar/bild2.JPG

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den var fin! Synes ikke den så så rufsete ut. Det ble noe helt annet med de andre blomstene i samme buketten. Jeg har sett mange flotte buketter med solsikke i. Og så kan du jo enkelt og billig pynte utenfor kirke og i selskapslokalet om du planter noen selv. Det er en kjempefin blomst, spesielt om du gifter deg sensommer/tidlig høst.

Gjest Ingeline
Skrevet

Takk for svar, Frosken. Egentlig vet jeg ikke om jeg liker den forrige buketten så veldig selv om den har solsikker. Det er ikke akkurat sånn jeg vil ha. (Ikke så lett dette)

Men jeg har funnet en til selv. Hvis dere ruller nedover på venstre side her, finner dere en med solsikker og blå iris. Noen meninger om denne?

http://www.winecountryflowers.com/summer.html

Og noen flere som har linker til solsikkebuketter?

Skrevet

Synes ingen av de du la ut link til var spesielt fine, men jeg tror man kan få en veldig fin bukett med solsikke i. Ser for meg bare en enkelt solsikke, også med andre blomster rundt. Gå på en blomsterbutikk og spør, de har ofte gode forslag.

Skrevet

Hei.

Jeg likte den første bukketten men ikke den andre. Den var det jeg kaller rufsete. Skjønner godt at du vil ha solsikker. Håper du gifter deg tidlig høst da?

Gå på blomsterbutikken og spør. Et lite tips for å ikke få den så rufsete er å ikke ha så store kraftige solsikker og ikke så mye stæsj i rundt. Ta det enklest mulig.

Skrevet

Et vennepar av oss giftet seg i høst, og solsikker var gjennomgangstema hos dem. Mennene hadde en solsikke som knapphullsblomst, og bruden hadde bukett med masse solsikker, det var pyntet med solsikker i kirken og festlokalet. Kjempelekkert!

Hvis du sender meg en pm kan jeg gi link med bilder, har ikke lyst til å legge den åpent her i og med at jeg ikke har spurt dem om lov...

Skrevet

Jeg hadde solsikker i min, men den var mye enklere enn den der. Send en PM så får du bilde!

Skrevet
syns det så fint ut m solsikker' date=' jeg....[/quote']

:enig:

Skrevet

Synes det ser flott ut med solsikker jeg. Men jeg likte den første bedre enn den andre da. Ta en tur til blomsterbutikken og forhør deg der. Ofte har de masse masse bilder av brudebuketter der.

Skrevet

Solsikker er nydelige blomster og jeg likte den første buketten. Men jeg ville kun hatt de i et skikkelig sommerbryllup. Ser gjerne for meg partytelt (ikke sånn lite altså)på gresset, mye vilde sommerblomster, solnedgang (på kvelden selvsagt), blomsterkranser i håret på barna og i det hele tatt romantisk og ukomplisert tema. Ikke noe stivt og for seriøst. Hmm fikk mange gode ideer jeg nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...