Gjest shirelle Skrevet 6. november 2011 #1 Skrevet 6. november 2011 Er på leting etter en selvbruning som ikke gir kviser og urenheter, da jeg har hud som lett blir irritert og får alltid kviser av selvbruning Noen som vet om en? Må funke til både ansikt og kropp
Gjest FrkLinnea Skrevet 7. november 2011 #2 Skrevet 7. november 2011 jeg også - får alltid urenheter på bryst og skuldre av selvbruner.
tante fiolett Skrevet 7. november 2011 #3 Skrevet 7. november 2011 Id Faux Tan fra Bare Minerals er veldig bra. Gir ikke oransje farge og kremen er farget, slik at du lett ser hvor du har smurt den ut.
Gjest shirelle Skrevet 7. november 2011 #4 Skrevet 7. november 2011 Id Faux Tan fra Bare Minerals er veldig bra. Gir ikke oransje farge og kremen er farget, slik at du lett ser hvor du har smurt den ut. Takk for tips, tror jeg skal prøve den
Commodore64 Skrevet 10. november 2011 #5 Skrevet 10. november 2011 Jeg hadde nesten samme problem, men denne funker bra på meg: MyChelle Dermaceuticals, Del Sol Sunless Tanner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå