AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #1 Skrevet 6. november 2011 Har sopp i underlivet for øyeblikket.. Om jeg vasker meg godt nedentil (dusjer) før jeg har sex, merker gutten dette da?
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #2 Skrevet 6. november 2011 Nei, det tror jeg ikke, hvis han ikke ser etter og kjenner symptomene da. Men du skal vel egentlig helst ikke ha sex mens du behandler soppen, og så er det vel ganske vondt og ubehagelig...
Gjest frøken am Skrevet 6. november 2011 #3 Skrevet 6. november 2011 (endret) Du kan smitte han hvis du ikke behandler det. Kan ikke skylles bort. Edit: leif Endret 6. november 2011 av frøken am
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #4 Skrevet 6. november 2011 kjøp en stikkpille og ha den i om natta.. og så venter du 4 dager mens du smører på soppdrepende på leppene der nede. eller bruk kondom. stikkpillen trenger du bare 1 gang
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #5 Skrevet 6. november 2011 Er ikke en veldig irriterende soppinfeksjon.. Klør ikke veldig og jeg behandler med canesten nå Tror dere det er borte til lørdag om jeg fortsetter å bruke canesten resten av uken?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå