Gå til innhold

Reprise Downton Abbey

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den teite dekoderen som jeg satte på opptak bestemte seg for at det ville den ikke. Så når går sesong 2 av Downton Abby i reprise? Har merket meg at serien også går på svensk tv, noen som vet når og på hvilken kanal?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel mulig du har funnet det ut nå, men den går i reprise på Nrk3 hver fredag kl. 19.55. På Svt1 går den lørdager 21.30, og de ligger en episode foran oss.

Skrevet

Såvidt jeg vet ligger SVT1 på samme episode i serien som NRK.

Egentlig er det vel dobbeltepisoder i forhold til det de sendte i UK.

Gå på www.svt.se, der er det mer informasjon i forhold til programmene.

• Liker 1
Skrevet

Stemmer, jeg som tenker litt feil! De ligger likt som oss, men sender dagen før :)

• Liker 1
Skrevet

Episodene på SVT varer bare en time, mens på NRK varer en episode halvannen time, så nå ligger Norge foran Sverige.

Skrevet (endret)

Vil dere se noen av damene i serien i friskere påkledning er det bare følge med her

Endret av Cordelia
Skrevet

Vil dere se noen av damene i serien i friskere påkledning er det bare følge med her

Å hjelpes, snakk om forskjell da :smilbla: ! Kult!

Skrevet

Å hjelpes, snakk om forskjell da :smilbla: ! Kult!

Jepp, tror jeg må få med meg det eksemplaret av Marie Claire.

Skrevet

Oi! Det der ble nesten litt feil. Stemte liksom ikke helt ;)

Skrevet

Oi! Det der ble nesten litt feil. Stemte liksom ikke helt ;)

I know :fnise:

Skrevet

En mulig oppfølger serie kanskje? Vi følger Crawley familiens etterkommere som lever livet i et tøft discomiljø :fnise:

Skrevet (endret)

haha, og slottet er blitt til et eneste stort partyhotell. Thomas og Miss O,Brien er selfølgelig narkokurerer. Mrs Bates er luksusprostiuert som truer med å starte virksomhet der. De rike barna lever selfølgelig livet. Cousin Matthew er en ung politibetjent. Gamle enkefru Crawley sitter bare som vanlig og rister på hodet og kommer med sarkastiske kommentarer.

Ah, bilder i hodet... :skratte:

Endret av Cordelia
  • Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet
:fnise: Det hadde vært en serie det å! Selv om romantikken kanskje ikke uttrykker seg på samme måte ;) Jeg synes dette er noe vi bør tipse BBC (?) om! Vi kan jo bli rike av dette ;)
Skrevet

hehe, jepp. Desverre tror jeg vi hadde fått konkurranse. Bare å følge med på kommentarene til seriebloggene til serien på the guardian der er det mange alternative teorier om hvordan det utvikler seg. Dog ingen discokuler :fnise:

Skrevet

Men det er jo discokuler som er det helt avgjørende her! Jeg tror fremdeles vår ide er best, og hadde BBC sammenlignet den med noen av de andre ideene fra slike useriøse forumsider, er jeg ikke i tvil om hvem de ville gått for :fnise:

Skrevet

Amatører, ja det har du rett i!

Glitter og glamour slår aldri feil :sminkedokke:

Discokuler er den nye IT-tingen for neste år. Bare å forberede seg til omfattende intervjuer av britisk presse om fenomenet.

Tror jeg skal ønske mer ei kule til jul :sjenert:

Skrevet

Kanskje vi rett og slett skal satse på å skape en ny trend!

Vi bringer discotiden tilbake. Så det er bare å ønsker deg diskokule til jul

(kjenner det hadde vært litt upraktisk her med åpen stue/kjøkkenløsning, i en halvliten Osloleilighet...), i tillegg til platåsko og lilla slengbukser!

Snart følger hele Norge etter vettu, og det bare på grunn av to jenter som så fulgte med på Downton Abby :fnise:

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Må nok bli sånn en liten discokule hos meg og :danse:

Venter i spenning på at det skal ta av. Må øve på autografskrivingen min.

Endret av Cordelia
Skrevet

Julespesial av Downton Abbey 2. juledag! :hoppendeglad:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...