AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #1 Skrevet 6. november 2011 Er singel, noen som vet om noen gode sjekkesteder i Moss? Alexandros?
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #2 Skrevet 6. november 2011 Nei, det er ikke liv laga for utesteder i Moss. http://www.moss-avis.no/nyheter/ikke-liv-laga-for-utesteder-i-moss-1.5485886 Ring Hellstrøm, kanskje han har noen tips om hemmelige steder.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #4 Skrevet 7. november 2011 Moss er en vits, dro ut én gang og det var det.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #5 Skrevet 13. november 2011 Nachtspiel hos Steinar? Du mener Kate og Steinar 1
Steinar40 Skrevet 13. november 2011 #6 Skrevet 13. november 2011 Du mener Kate og Steinar Tror det er rimelig usikkert om noen av oss egentlig bor i Moss hehe
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #7 Skrevet 13. november 2011 I min KG-verden bor Steinar i et lite rødt murstenshus litt utenfor Moss. Der har han en koselig peis med røde sokker hengende til tørk. Steinar driver et lite regnskapsfirma og sysler litt på KG innimellom de kjedelige tallene. Han har vært gjennom flere forhold, men har brent seg hver eneste gang, og er nå ugift og fornøyd med det - inntil videre. Steinar trives best på singelforumet til KG, der er han den ubestridte kongen og hver gang han starter en ny tråd får han alltid mange svar, spesielt fra damer som har motsatte synspunkter, av prinsipp. 3
Steinar40 Skrevet 13. november 2011 #8 Skrevet 13. november 2011 I min KG-verden bor Steinar i et lite rødt murstenshus litt utenfor Moss. Der har han en koselig peis med røde sokker hengende til tørk. Steinar driver et lite regnskapsfirma og sysler litt på KG innimellom de kjedelige tallene. Han har vært gjennom flere forhold, men har brent seg hver eneste gang, og er nå ugift og fornøyd med det - inntil videre. Steinar trives best på singelforumet til KG, der er han den ubestridte kongen og hver gang han starter en ny tråd får han alltid mange svar, spesielt fra damer som har motsatte synspunkter, av prinsipp. Jeg skal innrømme en ting; og det er at jeg faktisk kjørte igjennom Moss på lørdag! Så hvis du så meg der da så var det meg altså! 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #9 Skrevet 13. november 2011 Da har Blondie65 lurt meg. Tenk på alle de brukerne som har lagt søndagsturen til Moss for å speide etter Steinar. Jaja. Bedre lykke i Oslo? 1
Steinar40 Skrevet 14. november 2011 #10 Skrevet 14. november 2011 Da har Blondie65 lurt meg. Tenk på alle de brukerne som har lagt søndagsturen til Moss for å speide etter Steinar. Jaja. Bedre lykke i Oslo? Tvilsomt hehe
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #11 Skrevet 15. november 2011 Moss LUKTER jo kjærlighet lang vei .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå