Gå til innhold

Beste sjekkested i Moss

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er singel, noen som vet om noen gode sjekkesteder i Moss? Alexandros?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nachtspiel hos Steinar? :rodmer:

• Liker 3
Skrevet

Moss er en vits, dro ut én gang og det var det.

Skrevet

Nachtspiel hos Steinar? :rodmer:

Du mener Kate og Steinar :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Du mener Kate og Steinar :fnise:

Tror det er rimelig usikkert om noen av oss egentlig bor i Moss :smoke: hehe

Skrevet

I min KG-verden bor Steinar i et lite rødt murstenshus litt utenfor Moss. Der har han en koselig peis med røde sokker hengende til tørk. Steinar driver et lite regnskapsfirma og sysler litt på KG innimellom de kjedelige tallene. Han har vært gjennom flere forhold, men har brent seg hver eneste gang, og er nå ugift og fornøyd med det - inntil videre. Steinar trives best på singelforumet til KG, der er han den ubestridte kongen og hver gang han starter en ny tråd får han alltid mange svar, spesielt fra damer som har motsatte synspunkter, av prinsipp.

• Liker 3
Skrevet

I min KG-verden bor Steinar i et lite rødt murstenshus litt utenfor Moss. Der har han en koselig peis med røde sokker hengende til tørk. Steinar driver et lite regnskapsfirma og sysler litt på KG innimellom de kjedelige tallene. Han har vært gjennom flere forhold, men har brent seg hver eneste gang, og er nå ugift og fornøyd med det - inntil videre. Steinar trives best på singelforumet til KG, der er han den ubestridte kongen og hver gang han starter en ny tråd får han alltid mange svar, spesielt fra damer som har motsatte synspunkter, av prinsipp.

:ler:

Jeg skal innrømme en ting; og det er at jeg faktisk kjørte igjennom Moss på lørdag!

Så hvis du så meg der da så var det meg altså! ;):ler:

• Liker 2
Skrevet

Da har Blondie65 lurt meg. Tenk på alle de brukerne som har lagt søndagsturen til Moss for å speide etter Steinar. Jaja. Bedre lykke i Oslo?

• Liker 1
Skrevet

Da har Blondie65 lurt meg. Tenk på alle de brukerne som har lagt søndagsturen til Moss for å speide etter Steinar. Jaja. Bedre lykke i Oslo?

Tvilsomt :smoke: hehe

Skrevet

Moss LUKTER jo kjærlighet lang vei :spy: .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...