Gå til innhold

Godbiter som katter virkelig elsker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags godbiter vil katter strekke seg langt for å få?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Små biter med rå kyllingfilet eller biff. Usaltet kjøttdeig og crabsticks er ogdå en slager.

Skrevet

Min pus ELSKER Provit med fisk til katt. Servelat, Skinke, og tørrfisk (ekte, ikke sånn hos dyrebutikken) er også meget populært

Skrevet

Takk for tips, for se hva som fungerer best. Klikkertrening med en katt kan bli interessant.

Skrevet (endret)

Katten min kan ikke få nok av catnip-bites. Selv da han reagerte på metacamen (smertestillende for katt for de som ikke visste det :)), med kraftig diaré og oppkast, og verken kokt fisk eller rå kylling var fristende, åt han disse. :jepp: (Det skal nevnes at "mor" ble rimelig engstelig da avføringen som kom ut var mørkegrønn, men etter en telefon til veterinæren, forstod jeg linken :sjenert: )

Endret av Green Lady
Skrevet

Grønn sørlandschips! :D

Hvilken dip?

Skrevet

Mine puser eeeelsker rått kjøtt - storesøster foretrekker rødt kjøtt mens lillebror er gal etter kylling. begge blir også helt tullete om de kjenner lukten av reker.

Gjest Katten.
Skrevet

Hvilken dip?

En besudler ikke grønn sørlandschips med dip.

Skrevet

Leverbiter.

Eller i pus sitt tilfelle: brødskalk :fnise: Som han knurrer om han knasker på det.

Skrevet

De aller fleste katter ville nok satt enormt stor pris på litt innmat, rått kjøtt og fisk.

Storepusen vår er gal etter mais og bønner, mens junior er vill etter absolutt alt vi spiser...

Skrevet

Det varierer jo veldig fra katt til katt. Min forrige katt _elsket_ melkeprodukter. Om han fikk slikke av litt yoghurt på fingeren min var han i paradis :fnise:

Katten jeg har nå er ikke spesielt glad i annet enn det tørrforet han får til daglig. Om han får fisk, kylling, biff, skinke osv spiser han veldig lite. Har prøvd diverse annen kattemat på boks, men den slår heller ikke an. MEN han liker veldig godt whiskas temptations, så det bruker jeg som lokkemat og godbiter :)

Skrevet

Det varierer jo veldig fra katt til katt. Min forrige katt _elsket_ melkeprodukter. Om han fikk slikke av litt yoghurt på fingeren min var han i paradis :fnise:

HELT SANT! Fruen vår HATER melkeprodukter, mens junior elsker det, og som sagt alt annet da.. ;)

Skrevet

Pus 1: Agurk, melon, rømme og små, illeluktende tørrfisk.

Pus 2: Rå fisk, kattegodis, blodet som er igjen etter tining av kjøtt.

Pus 3: Skinke!

Felles for alle 3 er reker. Så forskjellige katter liket forskjellige ting, prøv deg frem.

Skrevet

Som du ser i tråden her er det stor forskjell på katter. Sånn har det også vært med de kattene jeg har hatt nærkontakt med, men en fellesnevner for alle har vært noe med fisk.

Pusen min er egentlig ikke spesielt glad i menneskemat. På tross av sin vekt og størrelse har han ikke helt skjønt at menneskemat også kan være fristende for katter. Likevel tar han gjerne i mot tunfisk eller kokt torsk. For ikke å snakke om å tygge på blader av kattemynte, det er virkelig snadder!

Skrevet

Tørrfisk, rå fisk, tunfisk på boks og Whiskas Temptations Anti-Hairball (rister på boksa, så kjem ho fykande) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...