Silverstar Skrevet 6. november 2011 #1 Skrevet 6. november 2011 Hei, sikkert ett litt teit spørsmål, men kan man gå inn på for eksempel Bjørklund å si at man vil ha en forlovelsesring til en mann? Det jeg mener er: Kan man kjøpe en ring, eller må du kjøpe begge to som et sett? Det virker som om slike forlovelsesringer "hører sammen" og at de ikke selger dem separat. Noen som vet? Jeg har null erfaring med dette, men jeg skal avgårde i morgen tidlig og kjøpe min kjære en ring, da han har gitt meg en diamantring da han fridde, og så ville han også ha ett bevis på at vi er forlovet<3
Gjest Annaires Skrevet 6. november 2011 #2 Skrevet 6. november 2011 Du kan kjøpe kun en om du vil det.
Silverstar Skrevet 6. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2011 Du kan kjøpe kun en om du vil det. Det var bra. Tusen takk for svar:)
Green Lady Skrevet 6. november 2011 #4 Skrevet 6. november 2011 (endret) Du kan kjøpe bare en ja, men vær obs på at hos de fleste gullsmeder, må ringen bestilles. Ergo, det tar noen dager før du får den. EDIT: Dette gjelder uavhengig om du kjøper en eller to Endret 6. november 2011 av Green Lady
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #5 Skrevet 6. november 2011 Jeg har jobbet på Bjørklund, og det går helt fint å bestille kun en ring, da halverer man prisen som står oppgitt (med mindre den ene ringen har diamanter, da koster selvfølgelig den enkle ringen mindre). Vi måtte bestille alt av forlovelsesringer, da de i utstillingen ikke er ekte engang. Tar ikke så lang tid da de ofte har alle partallstørrelser inne på lager, oddetallsstørrelser må reguleres, men det tar heller ikke lang tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå