AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #1 Skrevet 6. november 2011 Jeg har slanket meg nærmere 10 kg på et halvt år. Ved hjelp av lavkalori, vært nede i 1000 kcal i perioder. Nå har jeg gått ned for mye, og prøver å legge på meg 2-3 kg. Problemet er at det er så vanskelig å spise mer! Jeg har fått en del matkomplekser ifra slankeperioden, f.eks at jeg må holde meg unna ost, brød, kjøttdeig ol. Dette er mat som jeg alltid har spist, og vekten har verken gått opp eller ned. Var ikke før jeg begynte med Mc'donalds en gang i uken samt mye godteri at jeg la på meg. Nå skal jeg altså opp noen kg som følge av at familie og venner synes jeg har blitt litt for tynn (noe jeg er helt enig i). Problemet er å gjennomføre det. Jeg har begynt å spise mer og større porsjoner, samt brød og ost. Det jeg er redd for, er at kiloene skal legge seg på ugunstige plasser, eksempelvis magen. Hvor stor sannsynlighet er det for dette? Jeg har ingen problemer med å gå litt opp både i overkroppen samt rumpe og lår. Er det noe jeg kan gjøre for å unngå å legge på meg på ugunstige plasser, eller må jeg bare vente og se?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå