Lykkelitenen Skrevet 6. november 2011 #1 Skrevet 6. november 2011 Etter å ha funnet den perfekte lille sorte er jeg på jakt etter sko som kan brukes til den på julebord. Kom over disse på asos sitt salg og må spørre hva folk syns, kule eller billige? Sko Asos har salg, så nå er de på halv pris (siden kan laste tregt pga stor traffik...). Hva syns dere om disse til sort, enkel kjole?
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #2 Skrevet 6. november 2011 Min mening: billige og ikke lekre... 1
LeaMichele Skrevet 6. november 2011 #3 Skrevet 6. november 2011 hadde det vært ensfarget glitter så tror jeg de kunne vært litt kule..
Gjest Blondie65 Skrevet 6. november 2011 #4 Skrevet 6. november 2011 Hvis du ellers liker denne typen sko og ikke minst klarer å gå på det så synes jeg du skal gå for det. Det er nok ikke min stil, men jeg er helt enig med ideen din om å live opp den lille sorte.
Lykkelitenen Skrevet 6. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2011 Liker godt formen og helene, men jeg har flere ensfargede sorte i samme stil, vil ha noe mer lekent. I utgangspunktet lette jeg etter røde eller nude, men når jeg så disse var det noe som trakk meg til dem. Problemet er at de kommer over 200kr grensen, noe som gjør at de fort blir dyre for å være impulskjøp. Derfor jeg vil ha synspunkter Andre tips til flotte sko til juleordsesongen? Gjerne ebayselgere!
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #6 Skrevet 6. november 2011 Dødskule. Jeg liker ikke formen og går aldri med slike sko selv, men glitteret blir knall til sort kjole.
Gjest LOGAN Skrevet 6. november 2011 #7 Skrevet 6. november 2011 De er litt begge deler.. Men til superslimme jeans, hvit singlett og sort blazer er de KUUULE
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #9 Skrevet 6. november 2011 Jeg syns de var kule, selv om jeg ikke er så glad i peeptoe. Det som er fint med sånne sko er at man slipper så mye smykker, hehe. Det blir liksom nok glitter og stas med skoene Gaaah, mye fint på salget der, ja.
Gjest shirelle Skrevet 6. november 2011 #10 Skrevet 6. november 2011 Jeg likte de ikke, selv om jeg liker andre glittersko. Men likte ikke formen og sånt. For høy platå og peeptoe. Likte heller ikke den reima over.
challenger Skrevet 6. november 2011 #11 Skrevet 6. november 2011 Tror nok disse blir ganske stilige til det rette antrekket!
MissAwesome Skrevet 6. november 2011 #12 Skrevet 6. november 2011 jeg likte formen, men jeg likte ikke glitteret. de hadde vært kule hvis det ikke hadde vært så mange farger på det glitteret. det glitteret blir kanskje litt barnslig? :gjeiper:
Lykkelitenen Skrevet 6. november 2011 Forfatter #13 Skrevet 6. november 2011 Jeg står over for denne gangen, jeg klarer ikke bestemme emg når jeg ikke får se skoene i virkeligheten. Har sett på de andre versjonene i serien og de er kule, men jeg er så skeptisk til hvordan sålen ser ut i virkeligheten. Den kan være dødskul eller den kan være løs, flassende og lite flaterende. Hadde de vært helt plain hadde jeg nok klikket dem hjem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå