captiva Skrevet 6. november 2011 #1 Skrevet 6. november 2011 Min datter på 14 mnd har nå i 4 uker nesten ikke ville ha mat,særlig middag. Bare vi setter henne til bordet(middag) hylgriner hun. Prøver forskjellig mat,lar henne grise og spise selv mate henne. Men uansett er d grining og hun får max i seg tre skjeer. Til de andre måltidene går det litt bedre,men hun spiser mye mindre enn hun gjorde. Dette har vart i ca 4 uker nå,blir veldig bekymret og rådløs. Hun har i løpet av denne tiden vært endel syk og begynt i bhg som selvfølgelig har innvirkning... I bhg nekter hun å spise noe. Noen som har opplevd det samme og har tips eller beroligende ord?
Gjest Annaires Skrevet 6. november 2011 #2 Skrevet 6. november 2011 Tenner? Så lenge hun ikke er undervektig hadde jeg ikke vært bekymret. Ikke tving i henne mat hvertfall, for da blir det bare en negativ opplevelse å spise. Jeg har selv ei frøken som til tider ikke spiser noe, men det går i bølgedaler. Men hun er sunn og frisk, så maser ikke noe på henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå