Gå til innhold

Hold in - noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Lurte på om det er noen som vet hvor i Oslo man kan få kjøpt slike hold-in "drakter" og hva prisen er? Skal i bursdagselskap neste helg. Kjolen jeg skal ha på meg sitter ganske stramt. Har lagt på meg litt de siste månedene, og trenger derfor noe som holder magen inne :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Strømpebutikken like ved inngangen på Steen og Strøm. Der har de Wolford og lingnede, men også rimeligere alternativer, som Vogue. Har kjøpt en sånn strømpebukse som går helt opp til under puppene til ca. 170 kr. De har et lignende alternativ på Lindex til 99 kr., men den siger litt. Har sett at Lindex også selger sånne kjoler du viser til, eller strømpebukser med skulderhemper.

Skrevet

Takk for svar! Noen som har prøvd hold in kjolene fra Lindex? Funker disse? Det eneste jeg har hatt av hold-in tidligere er noe som lignet en shorts. Den funket veldig bra når jeg sto, men den krøllet seg sammen og sklei ned hver gang jeg satt meg.

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet (endret)

Hei!

Jeg kjøpt i fjor hos Kappahl, men det var ikke i Oslo da, men går ut i fra at de selger Hold In :)

http://www.kappahl.no/category/274/

Har den trusekorsett typen og syns den funker bra og ikke så dyr heller.

Men var kanskje ikke den formen du tenkte på?

Lindex har litt flere utførelser: http://www.lindex.com/no/undertoey/annet/shaping-20/

Var veldig vanskelig å få på første gangen, men når den først var kommet på, så ble det bra. Litt ubehagelig å gå med den en hel kveld, men hva gjør man ikke for skjønnheten... :rodmer:

Jeg hadde fått tips om å ha strømpebuksen under trusekorsettet (selv om det ikke er et ordentlig korsett, men hold in/shape up) og da var det enklere å vrenge av seg trusekorsettet når jeg skulle på do utover kvelden).

Ble glattere og klistret seg ikke så fast til huden :)

Edit: Så nå at du spurte om kjole, men har ikke noen erfaringer om den :)

Endret av SmurfeLurfen
Skrevet

Prøvde kjolen på Lindex i dag, men følte ikke at den holdt inn noe som helst. Jeg kan heller ikke ha en slik som går fra hoftene og til midt på magen, for den ruller ned hver gang jeg setter meg. Selv om ikke plaggene fra Lindex virket særlig bra, kan jeg jo ta en titt på Kappahl.. Har nemlig ikke prøvd body enda, så det kan jo hende det funker bedre :-)

Skrevet

Jeg har et sånt korsett fra lindex. Det er med spiler og tar hoftene/magen. Går altså fra rett over rumpa til rett under puppene. Det slir gjerne litt opp ila dagen, og spilene bøyer seg jo litt når man setter seg, men alt i alt gjør det i grunnen jobben.

Skrevet

Jeg fant en side som heter Bonita Figur. Jeg synes at den er veldig bra.

Skrevet

Hvis du ønsker noe som holder veldig mye inn må du rett og slett skaffe deg et snørekorsett. Hold-innplaggene i strechstoff glatter ut "bulkene" og holder dem inne, men det er jo grenser for hold-inneffekt, også. Man kan ikke regne med en reduksjon på mer enn ca 1 størrelse. Er du en 42-størrelse kan du ikke regne med å se ut som en 34, for å si det slik.

Jeg har selv den underkjolen fra Lindex, og synes den fungerer helt fint. Holder den ikke inn noe som helst må du prøve kjolen en størrelse mindre. Den skal være litt vrang å få på seg, og den skal naturlig nok sitte temmelig stramt.

Skrevet

Med plaggene fra Bonita figur går man minst 2 størrelse ned. Jeg har en selv og er veldig fornøyd. Den er selvfølgelig vanskelig å få på seg men materiale er så elastisk at det føles likevel behagelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...