Gå til innhold

Marsbryllup, eller junibryllup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi står litt å vingler mellom Mars eller Juni. Midten av mars eller begynnelsen av juni.

Hva tenker dere på som fordeler og ulemper?

I mars har vi kjærestejubileum, kunne virkelig blitt romantisk! men bor på nordvestlandet og ser muligheten for snø, is, sludd, sørpe... Ikke så romantisk! :)

Vårt beste vennepar fikk vi vite nå, at planlegger bryllup to uker etter oss. Da har vi planlagt at vi er på bryllupsreise, men måtte nok utsatt den, for dette venneparets bryllup vil vi absolutt oppleve! De er nære venner! . I tillegg er hun nok min heteste kandat på forlover.. Og det blir jo litt dumt å være forlover i mitt bryllup, samt planlegge sitt eget?!

Er litt i tenkeboksen, har dere innspill blir jeg glad!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser nå at dette innlegget var veldig rotete skrevet!

Hadde bestemt oss på juni. Det fikk vi vite vennerparet også hadde, så nå vurderer vi mars istedet, men er veldig usikker..

Skrevet

Jeg kan bare svare for meg selv. Vi valgte å ha sommerbryllup nettopp fordi det er da de aller fleste kan komme, og det passer veldig bra da fordi vi er begge ferdigutdannet til våren.

Vi skal ha stort bryllup med masse gjester, derfor har vi det om sommmeren (pga ferie).

Men om det passer for dere å ha det i mars, så sier jeg kjør på.

Skal dere ha et bryllup med bare mennesker som bor i nærheten/har mulighet til å reise i mars, så er det jo ingenting som stopper dere?

Jeg skulle egentlig likt å hatt et vinterbryllup, men så passet det best om sommeren pga gjester/studier :gjeiper:

Ta og snakk med denne venninnen din og hør hva hun tenker om det :) Jeg tror det hadde blitt veldig stress for henne å være forlover i ditt bryllup når det er like før hun selv skal gifte seg. (Om de har stort bryllup)

Vet om to bestevenninner som var forlovere i hverandres bryllup, og de giftet seg med 6 dagers mellomrom. Hun som giftet seg sist, hadde et kjempelite bryllup, da :)

Skrevet

Syns dere skal velge det dere vil ha selv. Jeg gifter meg i juni, ene forloveren min gifter seg i august og jeg er også hennes forlover, syns ikke det er noe stress :)

Skrevet

Hei.

Hadde jeg vært dere hadde jeg ikke endret dato. For det første: Hvis de synes det er styr å skulle i et annet bryllup to uker før sitt eget får de endre dato selv. For det andre: Venninnen din hadde sikkert ikke syntes det var noe hyggelig at dere følte dere måtte bytte dato for å ta hensyn til hennes bryllup. Hun unner deg den dagen og det får holde at dere må endre på planene for bryllupsreisa :)

Gjest Heloise
Skrevet

Jeg hadde nok valgt tidlig juni om jeg fikk velge mellom de to selv. Jeg fryser for mye i mars! Juni kan være veldig vakkert, men igjen så er det mange som gifter seg da har jeg inntrykk av.

Skrevet

Når dere har annonsert en dato, og hun kommer etter dette og forteller at hun skal gifte seg 14 dager etter, hadde jeg aldri i livet endret dato. Om dette paret hadde syntes dette ble dumt eller komplisert, følt at dette ble problematisk, hadde de valgt en annen dato.

Jeg skjønner jo at det er kjipt med deres bryllupsreise, og at dere kanskje ikke får ta del som du ønsker, men jeg regner med at det andre paret forandrer datoen sin når de får tenkt seg litt om. :jepp:

Siden hun sa det når dere annonserte dette, og ikke før, er vel ikke dette noe som er sååå godt planlagt og helt spikret. Jeg har jo sett fra andre tråder her, og ikke minst andre forum, at deres bryllup er GODT planlagt og at du har lagt ned mye arbeid.

Du har jo bestemt VELDIG veldig mye!

Dette ordner seg. De forandrer helt sikkert datoen når de tenker seg om, skjønner ikke hvem som ikke hadde gjort det.

Om dette likevell ikke blir tilfellet: Har du andre forlovere du kunne tenke deg og hatt?

Kan dere utsette bryllupsreisen en uke til?

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Jeg synes ikke dere skal bry dere om hva venneparet mener om deres dato.

Skrevet

I vennegjengen vår var det fem par som giftet seg samme sommeren. Noen var forlovere for hverandre. Det gikk veldig bra, og ingen uttrykte stress, men det spørs selvsagt hvilke oppgaver du tenker at forlover skal ha, både i selve bryllupet og i forkant av bryllupet.

Jeg hadde gått for den datoen som dere ønsker. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...