AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #1 Skrevet 6. november 2011 Hei ! hver gang jeg legger lippgloss så sår jeg en sånn hvithinne eller (belegg) etter en stund, er det noen andre som opplever det samme?? hva kan man gjør for å unngå dette?
Maria M Skrevet 6. november 2011 #2 Skrevet 6. november 2011 Jeg pleier også å få det samme problemet med enkelte av lipglossene som jeg bruker.....så derfor har jeg godt over til å bruke mest leppestift. Men jeg hadde også likt å få vite hva det hvite belegget egentlig kommer av!!!!
angel1881 Skrevet 7. november 2011 #3 Skrevet 7. november 2011 Har samme problem. Tror restt og slett det er gamle hudceller, som blir myket opp. Jeg er nøye på å skrubbe vekk etter dusj, og innimellom påfyll av lipgloss :-) 1
RedFox81 Skrevet 7. november 2011 #4 Skrevet 7. november 2011 Jeg har òg det problemet. Hjelper som regel å fukte leppene litt på forkant før man bruker leppestift. Jeg gjør det sånn at jeg smører leppene med leppepomade først når jeg begynner å sminke meg, og tar leppestift helt til slutt - da er leppene myke, som regel. Det hjelper ikke i 100% tilfeller, men det hjelper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå