AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #1 Skrevet 6. november 2011 Hei Jeg har en ny flørt( og kanskje snart noe mer) Men jeg sliter sånn med at jeg er så prippen med munn sex..... jeg har ingen problmer med å suge han osv.. men når det kommer til meg selv.. altså at han skal slikke meg eller bare se på meg "der nede" Blir jeg helt stressa. Jeg vet dette er en tillitsak for meg og at jeg må føle meg helt trygg for å eks klare 69 stillingen.. og helt trygg tar det en evighet før jeg blir. Jeg bekymrer meg for ALT.!! Om jeg smaker rart, ser rar ut , lukter rart osv... Jeg finner på 1000 unnskyldninger får å slippe unna når vil slikke meg, og jeg har skjønt nå at han blir litt såret over at han ikke får se og slikke meg fordi dette er noe han veldig gjerne vil gjøre og noe han tenner veldig på. Han ser heller ikke problemet mitt når jeg suger han , men ikke kan selv motta munnsex Noen tips på hvordan jeg kan bli litt mindre prippen på dettd området??
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #2 Skrevet 6. november 2011 Jeg er også litt sånn. Han går ned på meg, men jeg klarer virkelig ikke slappe av... Vi har bare kjent hverandre i en mnd, så det går seg vel til etterhvert. Følger med her :)håper du får noen bra tips.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #3 Skrevet 6. november 2011 Jeg nekter å både motta og utføre oralsex uansett jeg... Syns det er ekkelt, ja jeg vet jeg er prippen men sånn er det nå bare! Men eklere å motta enn å gi da om jeg måtte velge..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå