Gjest Kakemonster Skrevet 10. desember 2003 #1 Del Skrevet 10. desember 2003 hei! jeg har tenkt på å overaske dama med en sånn love Swing som man henger opp i taket. Lurer på om noen har noen erfaringer de vil dele? Om det er verdt pengene eller ikke.. Det ser kanskje ikke så behagelig ut å henge i den spør du meg. Og om jeg skal satse på den det går ann å snurre eller den uten snurr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ch@rmille Skrevet 10. desember 2003 #2 Del Skrevet 10. desember 2003 Den er verdt pengene... Men anbefaler en som kan stå på gulvet (ikke den som henger i taket). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lala Skrevet 21. desember 2003 #3 Del Skrevet 21. desember 2003 Kan selge deg en? Jeg så en slik da jeg var ute å reiste en gang. Ble tent på tanken. Maste litt. Til slutt kjøpe kjærsten en da han var i utlandet. Ble jo fornøyd med det. Den var jo forholdsvis dyr. Han hadde ikke kjøpt den kjipeste modellen. Vi hang den opp og var ganske spente. Tingen var bare det at det ble jo litt kompisert det. Og jeg kommer meg ikke ned uten hjelp. Prøvde en eller to ganger. Etter det har den bare ligget under senga. Funnet ut at vi liker det enkelt og greit. Ellers blir det bare komisk. Hvertfall for min del. Følte meg ikke mye lur der jeg hang. Tanken er god, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå