Gjest Lillanissen Skrevet 6. november 2011 #1 Del Skrevet 6. november 2011 Hei! Er på jakt etter et lite plastjuletre, gjerne med lys og pynt. Husker disse eksisterte da jeg var yngre - men har ikke sett dem på en stund. Noen som vet hvor jeg får tak i sånne og ca hva de koster? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maria M Skrevet 6. november 2011 #2 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg husker moren min kjøpte en i fjord vinter på europris, men jeg kan desverre ikke huske hvor mye de kostet....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 6. november 2011 #3 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg er også på utkikk etter plastikkjuletre. Har ingen anelse på hvilken type jeg skal kjøpe eller hvor mye penger jeg skal legge i det. Ei heller hvor jeg skal kjøpe det. Jeg skulle ønske at alle butikker hadde sine produkter online med pris og av ajour med dette. Det hadde vært noe det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pricilla Skrevet 7. november 2011 #4 Del Skrevet 7. november 2011 Jysk har litt utvalg i små juletrær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Apophis Skrevet 7. november 2011 #5 Del Skrevet 7. november 2011 Kjøpte mitt på Europris for 2-3 år siden, kosta vel mellom 100 og 200 kr trur eg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillanissen Skrevet 7. november 2011 #6 Del Skrevet 7. november 2011 Tusen takk for svar! Da får jeg dra ut på jakt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillanisse Skrevet 7. november 2011 #7 Del Skrevet 7. november 2011 Jeg er også på utkikk etter plastikkjuletre. Har ingen anelse på hvilken type jeg skal kjøpe eller hvor mye penger jeg skal legge i det. Ei heller hvor jeg skal kjøpe det. Jeg skulle ønske at alle butikker hadde sine produkter online med pris og av ajour med dette. Det hadde vært noe det. Har du se www.tilbudsweb.no ? Finnes flere slike lignende sider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 7. november 2011 #8 Del Skrevet 7. november 2011 Smart club har hatt plasikkjuletrær i forskjellige størrelser. Vet ikke om de hadde helt ned i 50 cm da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 7. november 2011 #9 Del Skrevet 7. november 2011 Plantasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå