Gjest *Maja* Skrevet 6. november 2011 #1 Skrevet 6. november 2011 Hahaha Alt de finner på. Denne var ganske morsom, men det er nå laget en vektsimulator som viser deg hvordan du ville sett ut om du la på deg eller gikk ned i vekt! På noen "Slankesider" blir denne brukt som inspirasjonskilde til de som vil ned i vekt: Weight Simulator
Gjest badeand1 Skrevet 6. november 2011 #2 Skrevet 6. november 2011 Herregud, skulle vært mye mer forskjell på de kiloene hvertfall. Tok bilde på undervektig og det så jo ikke sånn ut engang.
Yme Skrevet 6. november 2011 #3 Skrevet 6. november 2011 (endret) Trenger vi en "hvordan hadde du sett ut om du veide 140 kilo"-ansiktstråde? Edit: Hah, den tar jo hele kroppen! Da må vi det jo bli en ny kropstråd. Endret 6. november 2011 av Yme
Gjest *Maja* Skrevet 6. november 2011 #4 Skrevet 6. november 2011 Trenger vi en "hvordan hadde du sett ut om du veide 140 kilo"-ansiktstråde? Edit: Hah, den tar jo hele kroppen! Da må vi det jo bli en ny kropstråd. Hahaha
Gjest *Maja* Skrevet 6. november 2011 #5 Skrevet 6. november 2011 Herregud, skulle vært mye mer forskjell på de kiloene hvertfall. Tok bilde på undervektig og det så jo ikke sånn ut engang. Jeg og...så ut som et pinnedyr
challenger Skrevet 6. november 2011 #6 Skrevet 6. november 2011 Prøvde dette nå, men man så jo ikke akkurat store forskjellen.. Eneste når jeg tok på ekstremt undervektig, ble bena mine litt tynnere.
Gjest badeand1 Skrevet 6. november 2011 #7 Skrevet 6. november 2011 Prøvde dette nå, men man så jo ikke akkurat store forskjellen.. Eneste når jeg tok på ekstremt undervektig, ble bena mine litt tynnere. Det jeg mente.
Gjest *Maja* Skrevet 6. november 2011 #8 Skrevet 6. november 2011 Den funker vel best om utgangspunktet er litt større en gjennomsnittet. Demo dama ser en jo bra forskjell på.
Gjest Michelle82 Skrevet 6. november 2011 #9 Skrevet 6. november 2011 Jeg gikk ned til alvorlig undervektig for å se en forskjell og eneste var at bena mine var stilker. Sånn strekfigurer.
Brukernavn Skrevet 8. november 2011 #10 Skrevet 8. november 2011 Jeg hadde bare ansiktsbilde tilgjengelig, og da var det helt tydelig at dette ikke er reelt i hvert fall, for det den gjorde når jeg tok tynnere var jo å smalne hele bildet; altså beholdt den ikke riktig hodeform/størrelse, og da blir jo utseende helt feil, for man slanker jo ikke skjelettet smalere :gjeiper:
Envy Skrevet 8. november 2011 #11 Skrevet 8. november 2011 Det eneste den gjør er jo å strekke eller krympe bildet. Tror jeg kunne simulert over/undervektig bedre i photoshop på egen hånd.
momo Skrevet 8. november 2011 #12 Skrevet 8. november 2011 Den var elendig ja. Fant et bilde av meg hvor jeg veier mer enn nå, er vel ca 20 kg overvektig på bilde, og gikk ned 25, og det syntes lite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå