Gå til innhold

Menn!

Gjest Madelene1

Fremhevede innlegg

Gjest Seniorita
Skrevet (endret)

Jeg og min samboer satt og diskuterte sex tidligere idag.

Jeg spurte han hva som var godt med å ha sex og hvordan det føltes.

Jeg fikk ikke noe ut av han annet enn at det er deilig og knu***.

Mine ord var " hva er det som er så deilig med å ha sex og hvordan kjennes det ut å være inni meg?"

Han sine ord "Det er deilig å knu***. Og tanken på at jeg kn**** deg er digg."

Mer en det fikk jeg ikke ut av han.

Han svarte bare at han ikke kunne forklare det.

Så da spør jeg dere menn her på KG, og håper at dere kan komme med et "bedre" svar.

:)

Endret av Seniorita
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg er det den ypperste nærhet. Da man på en måte smelter sammen i en felles akt som gir felles nytelse. Man puster og jobber sammen. Finner en rytme. Det er fantastisk deilig med disse platåene som sørger for å at man nærmer seg det ultimate. Eksplosjonen som sørger for at både tid og sted blir som en dis. Når kroppen herjes i orgasme. Det rister og skjelves. Og den ultrafølsomme tiden like etterpå. Da man ligger i hverandres armer og bare puster og føler.

Gjest Seniorita
Skrevet

Takk for svar, Stefan!

Gjelder dette med "alle" kvinner du har hatt sex med?

Skrevet

Selve opplevelsen og følelsen er jo det som er digg.

Å kjenne hvordan penetreringen bygger opp opphisselsen og hvordan kroppene smelter sammen i en og flere bevegelser. Det visuelle som påvirker mennes hjerne er ofte opphissende i seg selv.....

Det å stimulere dama at hun nyter og føler opphisselse er også med på å skape en god sexfølelse. Varmen,gnissing og motstand man føler i lemmet når man penetrerer er en svært deilig følelse. Alt som berører kukhodet med stimulanse under sex er deilig.

Alt i alt en varm, opphissende følelse som stimulerer de indre gode kjemiske reaksjonene. I tillegg må jo nevnes den nærheten og tette forbindelse man har med den man har sex med. Intimitet, følelser som slippes fri, avslappet og tankefri, samtidig hvor man bygger opp nytelseshøydepunktet.

Gjest Seniorita
Skrevet

Selve opplevelsen og følelsen er jo det som er digg.

Å kjenne hvordan penetreringen bygger opp opphisselsen og hvordan kroppene smelter sammen i en og flere bevegelser. Det visuelle som påvirker mennes hjerne er ofte opphissende i seg selv.....

Det å stimulere dama at hun nyter og føler opphisselse er også med på å skape en god sexfølelse. Varmen,gnissing og motstand man føler i lemmet når man penetrerer er en svært deilig følelse. Alt som berører kukhodet med stimulanse under sex er deilig.

Alt i alt en varm, opphissende følelse som stimulerer de indre gode kjemiske reaksjonene. I tillegg må jo nevnes den nærheten og tette forbindelse man har med den man har sex med. Intimitet, følelser som slippes fri, avslappet og tankefri, samtidig hvor man bygger opp nytelseshøydepunktet.

Takk for et meget godt svar, Cannavaro! :)

Skrevet

Takk for et meget godt svar, Cannavaro! :)

Straight from the top of my head and bottom of my heart....

takk for det ;)

Skrevet

Det kjæresten din sa er selve essensen av hvordan det er for mannen. Det at han knuller deg og at han faktisk får lov er det mest opphissende ved å ha sex. Så er det det der med "warm applepie" da.

Nytelsen i seg selv kan gjenskapes ved andre metoder, og det der med "sammensmeltingen" er så abstrakt for meg at det blir meningløst. Helt konkret for meg så føles det som å skli inn en varm og deilig hull som holder rundt deg og sender disse fantastiske følelsene fra kukken til hele kroppen.. Men andre ord; det er deilig og digg å pule!

• Liker 1
Gjest Madelene1
Skrevet

Det kjæresten din sa er selve essensen av hvordan det er for mannen. Det at han knuller deg og at han faktisk får lov er det mest opphissende ved å ha sex. Så er det det der med "warm applepie" da.

Nytelsen i seg selv kan gjenskapes ved andre metoder, og det der med "sammensmeltingen" er så abstrakt for meg at det blir meningløst. Helt konkret for meg så føles det som å skli inn en varm og deilig hull som holder rundt deg og sender disse fantastiske følelsene fra kukken til hele kroppen.. Men andre ord; det er deilig og digg å pule!

Takk for bra svar og forklaring! :)

Gjest Madelene1
Skrevet

Straight from the top of my head and bottom of my heart....

takk for det ;)

;)

Skrevet

Nå er ikke jeg en mann.

Det jeg føler (når en mann er inni meg) er en hard "stake" som presser seg inn.

Som fyller meg helt opp. Penisen blir varm og jeg blir våt.

Når han glir inn og ut, killer det i hele fi*** og utover i resten av kroppen.

Tanken på at han er inne i meg og at han pul*** meg gjør meg enda kåtere!

Gjest Madelene1
Skrevet

Nå er ikke jeg en mann.

Det jeg føler (når en mann er inni meg) er en hard "stake" som presser seg inn.

Som fyller meg helt opp. Penisen blir varm og jeg blir våt.

Når han glir inn og ut, killer det i hele fi*** og utover i resten av kroppen.

Tanken på at han er inne i meg og at han pul*** meg gjør meg enda kåtere!

Ca samme følelsen jeg får også.

Tanken på at en mann er over meg er ekstremt tennende! :sengekos:

Skrevet

Takk for svar, Stefan!

Gjelder dette med "alle" kvinner du har hatt sex med?

Det har med seksuell kjemi å gjøre. Har man full klaff her, føler jeg at jeg bare sklir inn i min egen verden der det kun er oss to. Jeg kjenner pulsering og ekstrem nytelse, og det er som den gamle klisjeen at to blir til en. Jeg har hatt sex med kvinner som jeg ikke har hatt like stor kjemi med, og da blir det følgende også en annen opplevelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...