Gjest Ethereal Skrevet 10. desember 2003 #1 Del Skrevet 10. desember 2003 det hadde jeg aldri trodd... Har sittet på kontoret groggy i to timer, tung i hode og kropp til tross for nok søvn. Da tok jeg en sterk kaffekopp, og jeg er igjen mitt kvikke, opplagte jeg. :D :D Det må legges til at jeg ikke drikker kaffe regelmessig, men kanskje 3 kopper i løpet av en uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 10. desember 2003 #2 Del Skrevet 10. desember 2003 Klart det hjelper :D Når jeg har vondt i hodet så tar jeg bare en Ibux eller paraset og en kopp sterk kaffe. God som ny igjen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 10. desember 2003 #3 Del Skrevet 10. desember 2003 Yap.. Det gjør koffeinpiller også! (For oss som ikke drikker kaffe.. ) Foresten.. tips til kaffe-elskere.. Statoil har noe som heter frokostklubben. Koster 99kr nå, for en termokopp som du kan fylle så mange ganger du vil, frem til 31.12.04 med varm drikke. (Vanlig kaffe, caffe latte, sjokolademelk, varm sjokolade osv) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 10. desember 2003 #4 Del Skrevet 10. desember 2003 Bare vent til du får "down-trip" - da blir du ikke mye opplagt lenger da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 10. desember 2003 #5 Del Skrevet 10. desember 2003 Bare vent til du får "down-trip" - da blir du ikke mye opplagt lenger da Phø.. det er bare å fylle på mer kaffe Neida, men faktisk er det ganske greit å få i gang kroppen med litt koffein av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 10. desember 2003 #6 Del Skrevet 10. desember 2003 For min del er jeg fornøyd med effekten; har ikke tenkt å drikke mer kaffe i dag uansett. Kaffeboksen her på kontoret er tom (bruker presskanne), og kantinekaffe smaker oppvaskvann... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 10. desember 2003 #7 Del Skrevet 10. desember 2003 Yap.. Det gjør koffeinpiller også! (For oss som ikke drikker kaffe.. ) Foresten.. tips til kaffe-elskere.. Statoil har noe som heter frokostklubben. Koster 99kr nå, for en termokopp som du kan fylle så mange ganger du vil, frem til 31.12.04 med varm drikke. (Vanlig kaffe, caffe latte, sjokolademelk, varm sjokolade osv) Jaaaa! Jeg og sambo har kjøpt en hver. Vi benytter oss stadig av den. Flust av Statoilstasjoner rundt her Genialt! Elsker kaffe, elsker kaffe, elsker kaffe, elsker kaffe, elsker kaffe, elsker kaffe, elsker kaffe, elsker kaffe, elsker kaffe, elsker kaffe, elsker kaffe... og varm sjokolade osv osv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 10. desember 2003 #8 Del Skrevet 10. desember 2003 Bare vent til du får "down-trip" - da blir du ikke mye opplagt lenger da Når jeg får "down-trip" har jeg som regel drukket kaffe istedet for å sove, og gjerne over 2 liter på en dag (les eksamensperiode e.l.)... Det er jo ikke så rart det ikke virker lenger da. EN kopp kaffe, virker alltid positivt på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 10. desember 2003 #9 Del Skrevet 10. desember 2003 Ja utrolig hvordan det hjelper med en kopp kaffe om morgenen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå