AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #1 Skrevet 6. november 2011 Dersom jeg kjøper Spotify Premium, kan jeg da overføre sanger til min iPod shuffle? Er det begrensninger på hvor mange sanger eventuelt? Jeg prøver å finne ut noe omkring dette på hjemmesiden, men finner bare noe om iPhone eller mobiler....
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #2 Skrevet 6. november 2011 Bare å lage en spilleliste og synkronisere den med ipoden det, shuffle er støttet av spotify så det skal gå fint. Vil tro det er begrenset etter hvor stor plass du har på ipoden siden den ikke har streamingmulighet?
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #3 Skrevet 6. november 2011 Bare å lage en spilleliste og synkronisere den med ipoden det, shuffle er støttet av spotify så det skal gå fint. Vil tro det er begrenset etter hvor stor plass du har på ipoden siden den ikke har streamingmulighet? Er det så enkelt? Må man overføre til iTunes først? "Tilhører" sangene abonnementet slik at man ikke har tilgang til sangene på iPoden når abonnementet opphører?
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #4 Skrevet 6. november 2011 Svaret er nei. Spotify støtter ikke iPod shuffle. Enten må du oppgradere til en iPod touch, eller så må du finne en annen måte å få tak i din musikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå