Gjest Nuppa_ Skrevet 6. november 2011 #1 Skrevet 6. november 2011 Skal kjøpe meg en kitchenaid kjøkkenmaskin også lurer jeg på om glassbollen er kjekk eller ikke? Hva mener dere som har den?
Grønt blad Skrevet 7. november 2011 #2 Skrevet 7. november 2011 Jeg har kun vanlig stålbolle, og jeg har aldri følt noe behov for en bolle i glass. Mulig de som har glassbollen har en annen oppfatning
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #3 Skrevet 9. november 2011 Jeg ville heller hatt to stølboller. Om jeg da i det hele tatt skulle investert i to boller.
Kosemose Skrevet 9. november 2011 #4 Skrevet 9. november 2011 Jeg fikk med glassbolle og en del annet utstyr på kjøpet, men hvis det kun følger med stålbolle, så kan du vel se om du klarer deg med den eller om du trenger en til, evnt en i glass?
Gjest Nuppa_ Skrevet 9. november 2011 #5 Skrevet 9. november 2011 Jeg har kjøpt kitchenaid med stålbolle, også kjøpte jeg glasbolle itillegg. Glassbolle var det eneste de hadde tror jeg, og det er kjekt med to boller når man skal bake for å slippe å vaske opp underveis.
Søster K Skrevet 17. november 2011 #6 Skrevet 17. november 2011 Jeg har Kenwood Major, og savner en glassbolle, som desverre ikke finnes til denne. Jeg tenker at glassbollen hadde vært super når man ønsker å følge med på deigen/rørens konsistens osv i løpet av bakeprosessen. Og som det nevnes over her er det jo superkjekt med to bakeboller
Gjest Nuppa_ Skrevet 17. november 2011 #7 Skrevet 17. november 2011 Jeg har Kenwood Major, og savner en glassbolle, som desverre ikke finnes til denne. Jeg tenker at glassbollen hadde vært super når man ønsker å følge med på deigen/rørens konsistens osv i løpet av bakeprosessen. Og som det nevnes over her er det jo superkjekt med to bakeboller Ja jeg er veldig glad for at jeg har to boller Det er ofte en trenger det under baking
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #8 Skrevet 17. november 2011 Vet ikke om det bare er en myte, men i forbindelse med surdeig står det ofte at en skal bruke glass eller plast, og IKKE stål fordi metallet kan forstyrre prosesser, syrer e.l, så det kan jo være greit med boller av ulike materialer. Og så er det jo moro å kunne se gjennom som andre nevner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå