Gå til innhold

Julekalender mann, Øl

Tropic

Anbefalte innlegg

Sitter å funderer på julekalender til kjæresten min, tenkte tanken på ølkalender, kjøpe inn forskjellige juleøl, fra matbutikk, ikke polet. Hva kan jeg forvente at dette koster? Jeg drikker ikke øl selv og har dermed ikke peeeiling på ølrpiser, og iallefall ikke juleøl, er dette dyrere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Badabing

Det varierer veldig. Fra 15 til 30 kroner sånn ca, det varierer med størrelsen og med merke. Grans og sånt er jo veldig billig. Men spørs vel om du får tak i så mange forskjellige merker på matbutikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer veldig. Fra 15 til 30 kroner sånn ca, det varierer med størrelsen og med merke. Grans og sånt er jo veldig billig. Men spørs vel om du får tak i så mange forskjellige merker på matbutikk.

Ikke så veldig billig med ølkalender altså, hehe. Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Det man kan gjøre er jo også bare å kjøpe en kasse (er jo 24 øl i en kasse) med rimelig øl, f.eks Tuborg, og så sette en rød sløyfe på hver øl. Ikke så veldig classy kanskje, men tror de fleste menn kan sette pris på slik omtanke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Hvis du dropper juleøl, og heller velger forskjellige øltyper (Kilkenny, New Castle, Guiness, Sol, Corona, Weissbier, Bitte, Leffe, etc) så kan du fort komme opp i 24 sorter. JEG hadde syntes dette var tøft, men det forutsatte at du var en ølkjenner og visste hva du drev med. Hvis du ikke har peiling ville jeg gått for Badabing sitt forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så veldig billig med ølkalender altså, hehe. Takk for svar :)

Hvis du synes det blir for dyrt, så kan du jo ha noen pakker med juleøl og noen med julebrus av ulike merker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På meny så har de et stort utvalg med forskjellige ølsorter fra hele verden! Men det koster jo fort en 30-50kr pr flaske da..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Verdens beste julekalender :P

Hvis han er veldig glad i øl, er det kult om det ikke bare er juleøl? Litt forskjellige ting fra forskjellige land.

Husker jeg fikk en kasse med det til jul da jeg var 18.. Det må ha vært den beste gaven noen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...