Capricorn Skrevet 6. november 2011 #1 Skrevet 6. november 2011 Har fått min nye epilator og tok leggene i går. Er overrasket over hvor lite vondt det gjorde! Det verste var på skinnleggen. Ellers så var det ganske smertefritt. Nesten litt deilig. Jeg prøvde litt på bikinilinjen, men der var det verre gitt. Planen er å ta hele, men...... Det jeg lurer på er hvordan jeg skal holde ut og faktisk klare det når det gjør så vondt. Er det noen som har gjort det så tar jeg gjerne imot tips Tenkte jeg skulle ta under armene når det gror ut der (er barbert nå), men det må vel være like vondt som bikinilinjen? Leggen går ihvertfall som en lek. Jeg satt lenge i varmt vann og epilerte i badekaret. Tror det hjalp at jeg var bløtet opp litt først.
Eksotisk Skrevet 6. november 2011 #2 Skrevet 6. november 2011 Jeg synes det er helt greit å epilere under armene. Jeg for min del synes det er verre med leggene! men det er jo en vanesak.. Ser andre steder at de anbefaler å smøre med ibux gel eller ta en paracet en time før. Du får prøve deg frem. Vi er alle forskjellig.
Capricorn Skrevet 6. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2011 Jeg synes det er helt greit å epilere under armene. Jeg for min del synes det er verre med leggene! men det er jo en vanesak.. Ser andre steder at de anbefaler å smøre med ibux gel eller ta en paracet en time før. Du får prøve deg frem. Vi er alle forskjellig. Ja, vi er nok følsomme på forskjellige steder. Skal prøve Ibux på de verste stedene. Det var et godt tips
Gjest uAnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #4 Skrevet 6. november 2011 Bikinilinjen og under armene er vondest de første gangene. Jeg brukte bedøvelseskrem under armene i starten på de mest ømfintlige områdene, og et glass vin, da går alt mye lettere. Leggene er det deilig å ta, bortsett fra på den tynne huden vedsiden av knærne, det er ikke mye godt
Capricorn Skrevet 6. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2011 Bikinilinjen og under armene er vondest de første gangene. Jeg brukte bedøvelseskrem under armene i starten på de mest ømfintlige områdene, og et glass vin, da går alt mye lettere. Leggene er det deilig å ta, bortsett fra på den tynne huden vedsiden av knærne, det er ikke mye godt Hva heter den kremen? Får man kjøpt det på apotek? Jeg drakk en øl og et glass vin. Må vel en flaske til før jeg tar nedentil
Gjest uAnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #6 Skrevet 6. november 2011 Hva heter den kremen? Får man kjøpt det på apotek? Jeg drakk en øl og et glass vin. Må vel en flaske til før jeg tar nedentil Emla-krem heter det vel, ja fås kjøpt på biblioteket. Man må bare kjøre på med dødsforakt og mord i blikket for å klare å epilere seg nedentil de første gangene. Det er vondt, men verdt det 2
Gjest uAnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #7 Skrevet 6. november 2011 Emla-krem heter det vel, ja fås kjøpt på biblioteket. Man må bare kjøre på med dødsforakt og mord i blikket for å klare å epilere seg nedentil de første gangene. Det er vondt, men verdt det APOTEKET ikke biblioteket, ikke gå på biblioteket og spør om emlakrem 4
Capricorn Skrevet 6. november 2011 Forfatter #8 Skrevet 6. november 2011 APOTEKET ikke biblioteket, ikke gå på biblioteket og spør om emlakrem Ha, ha. Det så jeg faktisk ikke før du kommenterte det selv. Skal ligge unna biblioteket.....
Eksotisk Skrevet 6. november 2011 #9 Skrevet 6. november 2011 Jeg likte det med et glass vin. Det har jeg ikke tenkt på
Suzy Skrevet 6. november 2011 #10 Skrevet 6. november 2011 Under armene var et helvete den første gangen - mitt beste tips er å lide seg gjennom det og deretter være kjapt på igjen. Følg opp en gang i uka minst, så er det ikke så mye hår hver gang og det blir mindre vondt. Etterhvert blir røttene svekket og hårene løsner lett - på leggene kjenner jeg det nesten ikke lenger.
Eksotisk Skrevet 6. november 2011 #11 Skrevet 6. november 2011 Epilere vs. vokse armhulene. Hvorfor seigpiner vi oss med epilator når man kan få det raskt overstått ved et røsk?
Capricorn Skrevet 6. november 2011 Forfatter #12 Skrevet 6. november 2011 Epilere vs. vokse armhulene. Hvorfor seigpiner vi oss med epilator når man kan få det raskt overstått ved et røsk? Syns det virker vanskeligere å vokse selv enn å epilere. Gidder ikke å bruke masse penger i salonger. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå