AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #1 Skrevet 6. november 2011 Jeg har holdt på med en kar i noen uker nå og liker han veeeldig godt! Jeg møtte han på en fest hos en kompis av meg, og der var det også en annen fyr som er god venn med denne jeg nå holder på med.. Før jeg og han begynte å holde på klarte jeg å bli med kompisen hans hjem..Det skjedde heldigvis ingenting, ikke kyssing engang, men jeg hadde veldig dårlig samvittighet for det, siden jeg likte han andre så godt..i ettertid har jeg vurdert å fortelle han det, men jeg valgte å ikke gjøre det..ville jo ikke miste han, samtidig som jeg ikke ville lage noe drama mellom kompisene,, I går var jeg ute og traff på kompisen til han jeg driver på med, og da spurte han gjentatte ganger om jeg ville bli med han hjem..Jeg sa nei hver gang, og til slutt ba han meg gi EN god grunn til at jeg ikke skulle være med han hjem. Da måtte jeg bare fortelle at jeg likte kompisen hans og fortalte at vi hadde noe på gang.. Han virket uberørt av dette og fortalte at de hadde snakket om meg tidligere, og han jeg holdt på med visste at jeg hadde vært med kompisen hans hjem. Så fulgte en sær samtale hvor denne fyren både snakker bra om kompisen sin samtidig som han prøver å sette han i et dårlig lys. "Han sjekker opp alle", "han er aktiv på alle nettdating sider" osv osv. Og han ville fortsatt ha med meg hjem! Kjenner jeg blir veldig skeptisk, hva skjedde med bros before hoes osv? Syns dere jeg burde fortelle dette til han jeg holder på med?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå