Gooodie Skrevet 6. november 2011 #1 Skrevet 6. november 2011 Hvis du holder på med en fyr, og han bare holder på med deg...mens du også har flere andre kompiser...åssen hadde du likt det? Hvis dere visste det begge to liksom, at du får deg mye mer sex enn han gjør...åssen føles det for dere jenter? Noen som har opplevd å ha det sånn før?
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #2 Skrevet 6. november 2011 Hvis du holder på med en fyr, og han bare holder på med deg...mens du også har flere andre kompiser...åssen hadde du likt det? Hvis dere visste det begge to liksom, at du får deg mye mer sex enn han gjør...åssen føles det for dere jenter? Hadde vært helt uaktuelt for meg. 1
MagicaFraFyll Skrevet 6. november 2011 #5 Skrevet 6. november 2011 Hvis begge er ok med det:kjør på! Det skal sies at jeg måtte ha vært den parten som fikk mest, da...
Dragonfly84 Skrevet 6. november 2011 #6 Skrevet 6. november 2011 Altså, at alle bare er knullekompiser eller at du er sammen med han ene fyren og du har knullekompiser mens han ikke har noen? Hadde jeg ikke hatt følelser for noen, så hadde det vel vært greit, men jeg har ikke for vane å ha sex med folk jeg ikke føler noe for. Hvis jeg hadde hatt følelser for en person ville jeg ikke hatt sex med andre, eller villet at den personen skulle ha det med andre enn meg.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #7 Skrevet 6. november 2011 Er jo en topp deal for jenta da hehe Hadde det litt sånn med et par fyrer jeg holdt på med når jeg var "ung og vill", må vel bare si at jeg koste meg godt med det:)
Gjest "gjest" Skrevet 6. november 2011 #8 Skrevet 6. november 2011 Hvis du holder på med en fyr, og han bare holder på med deg...mens du også har flere andre kompiser...åssen hadde du likt det? Hvis dere visste det begge to liksom, at du får deg mye mer sex enn han gjør...åssen føles det for dere jenter? Noen som har opplevd å ha det sånn før? Ja. og All makt til kvinnene som koser seg megamye og ikke har skyldfølelse for det. 2
womenwomen Skrevet 6. november 2011 #9 Skrevet 6. november 2011 Hvis du holder på med en fyr, og han bare holder på med deg...mens du også har flere andre kompiser...åssen hadde du likt det? Hvis dere visste det begge to liksom, at du får deg mye mer sex enn han gjør...åssen føles det for dere jenter? Noen som har opplevd å ha det sånn før? Ja har det slik hele tiden... Vell- det har aldri slått meg at menn jeg roter med tenker at JEG kan få mye mer sex enn han, forde jeg er jente. Jeg ser ikke på det som noen konkurranse mellom oss. Jeg tenker ikke slik i det hele tatt. Jeg regner med at vi kan få omtrent like mye sex . Sansynligvis er han jo like deilig som meg...dersom jeg roter med han. Ser han sikker nokså kjekk ut. Og har vell ingen problemer med å få seg andre damer om han vil, enn meg. Roter jeg med EN er det nok for meg, så lenge jeg får det jeg trenger av han . Jada , jeg kan ha kompiser og bekjente av det andre kjønn. Men disse er ikke jeg sexuelt interesert i selv, om de kan være det i meg.De andre er på et platonisk vennenivå... Så lenge jeg roter med en mann jeg liker .Er det HAN som er senter for min lyst og begjær. Ikke tenk sån. Er vell skjelden kvinner har interesse av å rote med flere samtidig.Tror det er uhyre uvanlig og skjelden. Mer vanlig for menn enn kvinner. De fleste er serie-monogame når de holder på å rote med noen. Fler enn 1 person i tankene, blir bare kaos og tull. Orker ikke. Selv om jeg har muligheten til å omså rote med 5 samtidig ...Det frister ikke.Og jeg har aldri gjordt det. Jeg er veldig monogam av meg...også når jeg bare har en flørt eller roting med noen på gang.
Gooodie Skrevet 6. november 2011 Forfatter #10 Skrevet 6. november 2011 Ja har det slik hele tiden... Vell- det har aldri slått meg at menn jeg roter med tenker at JEG kan få mye mer sex enn han, forde jeg er jente. Jeg ser ikke på det som noen konkurranse mellom oss. Jeg tenker ikke slik i det hele tatt. Jeg regner med at vi kan få omtrent like mye sex . Sansynligvis er han jo like deilig som meg...dersom jeg roter med han. Ser han sikker nokså kjekk ut. Og har vell ingen problemer med å få seg andre damer om han vil, enn meg. Roter jeg med EN er det nok for meg, så lenge jeg får det jeg trenger av han . Jada , jeg kan ha kompiser og bekjente av det andre kjønn. Men disse er ikke jeg sexuelt interesert i selv, om de kan være det i meg.De andre er på et platonisk vennenivå... Så lenge jeg roter med en mann jeg liker .Er det HAN som er senter for min lyst og begjær. Ikke tenk sån. Er vell skjelden kvinner har interesse av å rote med flere samtidig.Tror det er uhyre uvanlig og skjelden. Mer vanlig for menn enn kvinner. De fleste er serie-monogame når de holder på å rote med noen. Fler enn 1 person i tankene, blir bare kaos og tull. Orker ikke. Selv om jeg har muligheten til å omså rote med 5 samtidig ...Det frister ikke.Og jeg har aldri gjordt det. Jeg er veldig monogam av meg...også når jeg bare har en flørt eller roting med noen på gang. Hallo az, det er ikke så uvanlig å holde på med flere samtidig mens man er singel da:P Eller ikke totalt samtidig liksom, men sånn av og på. Men er så teit at jenter er redd for å innrømme det...syns ikke det er noe galt i det jeg. Mere spennende med jenter som er litt wildgirls syns jeg, og jeg vet mange andre gutter syns det samme
Gjest uAnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #11 Skrevet 6. november 2011 Hvis jeg er singel så holder jeg på med så mange jeg har lyst til å holde på med. Har jeg kjæreste så holder jeg på med ham, og lar han meg holde på med flere i tillegg så er jo det en superbonus. Føler hverken noe fra eller til vedrørende om jeg får meg mere sex enn ham? 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #12 Skrevet 6. november 2011 Hvis jeg er singel så holder jeg på med så mange jeg har lyst til å holde på med. Har jeg kjæreste så holder jeg på med ham, og lar han meg holde på med flere i tillegg så er jo det en superbonus. Beste av begge verdener det, hihi;) 1
womenwomen Skrevet 6. november 2011 #13 Skrevet 6. november 2011 Hallo az, det er ikke så uvanlig å holde på med flere samtidig mens man er singel da:P Eller ikke totalt samtidig liksom, men sånn av og på. Men er så teit at jenter er redd for å innrømme det...syns ikke det er noe galt i det jeg. Mere spennende med jenter som er litt wildgirls syns jeg, og jeg vet mange andre gutter syns det samme Vet ikke hva du legger i ordet å " holde på med flere samtidig " ? Mener du at hun har flere beilere samtidig som hun sjekker litt ut og holder " litt varm " ...liksom bare lukter litt på tilbudene ? Kanskje tidligere har flørtet litt med. osv Ja selvfølgelig har jeg mange slike samtidig...flere menn som sikler litt etter meg og er interesert og viser interesse samtidig, nå som jeg er singel. Men jeg har ikke sex med dem.Men jeg holder interessen " varm " . Hverken avviser eller oppmuntrer dem. For jeg har ikke bestemt meg , jeg kjenner dem ikke så godt...Må se ting an vet du.Finne ut hvem jeg vil ha og hva som passer best for meg. osv Hva mener du med wildgirl ...? Vil jeg bli oppfattet som en wildgirl forde andre menn ser at det kommer flere beilere / intereserte menn å flørter litt med meg ? Vil ha kontakt og snakke med meg etc ? Vell jeg er ikke så WILD som kanskje enkelte tror. Folk misforstår og missoppfatter ting. Jeg er ganske ordentlig av meg, selv om jeg ikke ser sånn ut. Jeg ser sikkert ut som en FLØRT og ganske sånn deiligberte, men jeg er hverken vill eller har et vilt sexliv med mange ... Jeg er kresen kresen og veldig kresen. Men jeg holder kontakten " varm " med menn jeg liker og som kanskje kan bli aktuell å enten ha sex med eller bli bedre kjent med , senere en gang. Hvis jeg får tid og lyst til det. I fremtiden.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #14 Skrevet 6. november 2011 Ja, det er viktig å ikke dele gullmusa med hvem som helst! 1
Gooodie Skrevet 6. november 2011 Forfatter #15 Skrevet 6. november 2011 Vet ikke hva du legger i ordet å " holde på med flere samtidig " ? Mener du at hun har flere beilere samtidig som hun sjekker litt ut og holder " litt varm " ...liksom bare lukter litt på tilbudene ? Kanskje tidligere har flørtet litt med. osv Ja selvfølgelig har jeg mange slike samtidig...flere menn som sikler litt etter meg og er interesert og viser interesse samtidig, nå som jeg er singel. Men jeg har ikke sex med dem.Men jeg holder interessen " varm " . Hverken avviser eller oppmuntrer dem. For jeg har ikke bestemt meg , jeg kjenner dem ikke så godt...Må se ting an vet du.Finne ut hvem jeg vil ha og hva som passer best for meg. osv Hva mener du med wildgirl ...? Vil jeg bli oppfattet som en wildgirl forde andre menn ser at det kommer flere beilere / intereserte menn å flørter litt med meg ? Vil ha kontakt og snakke med meg etc ? Vell jeg er ikke så WILD som kanskje enkelte tror. Folk misforstår og missoppfatter ting. Jeg er ganske ordentlig av meg, selv om jeg ikke ser sånn ut. Jeg ser sikkert ut som en FLØRT og ganske sånn deiligberte, men jeg er hverken vill eller har et vilt sexliv med mange ... Jeg er kresen kresen og veldig kresen. Men jeg holder kontakten " varm " med menn jeg liker og som kanskje kan bli aktuell å enten ha sex med eller bli bedre kjent med , senere en gang. Hvis jeg får tid og lyst til det. I fremtiden. Ja, ikke noe galt i det da. Men noen jenter liker å ha sex oftere og variere mellom gutta. At hun har flere knullekompiser, eller åpent forhold osv... Det er liksom litt sånn tabugreie, men tror det er ganske vanlig. Jeg syns bare det er sexy:)
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #16 Skrevet 7. november 2011 Tror det er mange som egentlig vil ha åpne forhold. Ihvertfall når de er unge. men at de er redd for at de skal få følelser og ha lyst på personen for seg selv. Og at de ender opp med å bli såret... Kjenner noen som får det til å funke bra, men det er folk som er veldig lite sjalu av natur... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå