Mohini Skrevet 6. november 2011 #1 Skrevet 6. november 2011 Jeg og kjæresten har veldig lyst til å ta oss en liten ferietur i desember, helst til en billig storby, der det fins julemarkeder og andre morsomme ting å oppleve. Det bør heller ikke ta så lang tid å komme seg dit. Er det noen som har gode forslag til oss?
challenger Skrevet 6. november 2011 #2 Skrevet 6. november 2011 København har et stort julemarked før jul, det er billig der og kort reisevei:) Eventuelt London? Der er det jo også massevis av julemarkeder/butikker, og ganske billig i forhold til Norge(men det er det vel stort sett overalt!).
Rosenknoppen Skrevet 6. november 2011 #3 Skrevet 6. november 2011 Berlin og London tror jeg at jeg ville gått for.
Brunhilde Skrevet 6. november 2011 #4 Skrevet 6. november 2011 Jeg elsker København, så for meg ville det vært helt topp med en langhelg dit - når som helst, men spesielt rundt jul.
Gjest Badabing Skrevet 6. november 2011 #5 Skrevet 6. november 2011 Jeg er også glad i København rett før jul! Ellers er det også mange som drar på julemarked i Praha og lignende steder. Og London ja.
Mohini Skrevet 6. november 2011 Forfatter #7 Skrevet 6. november 2011 Tusen takk for alle tips, skal definitivt sette meg ned og sjekke priser i kveld.
pandabear Skrevet 6. november 2011 #8 Skrevet 6. november 2011 Jeg skal selv til København i desember, og syns det er en herlig by!
Brukernavn Skrevet 8. november 2011 #9 Skrevet 8. november 2011 København eller Gøteborg Vi var i Gøteborg før jul i fjor, og det var kjempestas. I Liseberg er det julebelysning, juleboder og masse stemning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå