Gå til innhold

Tegneseriefigurer/karakterer

Anbefalte innlegg

Gjest Heloise
Skrevet

Nå mener jeg ikke tegneserier i sin helhet, men èn karakter fra en tegneserie.

Har du en favoritt? Og gjerne hvorfor :)

Min favoritt pleide å være Grimmy (gul bikkje, bullterrier) men han er jo ikke å oppdrive lenger. Så nå er det M! Hovedkarakteren, ler meg krokete av han. Like klønete som meg til tider også, kjenner meg igjen.

Gjest Uglefot
Skrevet

Nå mener jeg ikke tegneserier i sin helhet, men èn karakter fra en tegneserie.

Har du en favoritt? Og gjerne hvorfor :)

Min favoritt pleide å være Grimmy (gul bikkje, bullterrier) men han er jo ikke å oppdrive lenger. Så nå er det M! Hovedkarakteren, ler meg krokete av han. Like klønete som meg til tider også, kjenner meg igjen.

Åhh,Grimmy! Han var også min favoritt før. Fikk plass på russejakken min han :)

Nå så må jeg si at jeg liker Rocky (som i personen Rocky) veldig godt. Liker samtalene han har med kompisene sine,de kommer med mange morsomme poeng. Noen ganger må jeg lese ei stripe flere ganger for å liksom "gjenoppleve situasjonen" Liker de bitre tankene hans og alle de funderingene han gjør. Synes han er rett og slett en morsom person/figur.

Gjest Badabing
Skrevet

Har hatt mange favoritter opp gjennom.

Da jeg var liten, var det Snoppy som var helt.

Så ble det Månestråle og Sølvpilen. Jeg ville være Månestråle, og jeg ville ha Sølvpilen ;)

Nå er det nok Rocky ja, han er så vittig.

Skrevet

Neil Gaimans Death - hun er tøff, pen og sympatisk!

• Liker 2
Skrevet

Åh, det er mange... hvis jeg bare skal nevne en er det vel Jimmy Corrigan.

Skrevet

Jokke fra Pondus blir aldri gammel hos meg :) Hvertfall i de gamle stripene hvor han var singel og arbeidsløs.

• Liker 1
Skrevet

Pondus, greier ikke bestemme meg for en. Men både jokke og bjarne. Selvom bjarne ikke sier så mye :gjeiper:

Skrevet

Jessica Rabbit! Oh, sexy! Ja, jeg har en forkjærlighet for redheads.

Skrevet

Tommy og tigern, donald og Nemi har jeg stor GLEDE av... Gleder meg til juleheftene kommer i hyllene!! Ingenting er som å ha et julehefte i hånden sammen med marsipangris og rød julebrus.. Da har jeg det godt!!! :nissekonekyss:

Skrevet

Pusur! Elsker alle de tørre kommentarene...

• Liker 1
Skrevet

Pusur! Elsker alle de tørre kommentarene...

Jepp! :jepp:

Enig i dette. For en som har omgitt seg med katter hele livet er det lite som slår Pusur/Garfield.

Er også glad i gode gamle Donald.

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Mitt brukernavn avslører hvem min favoritt tegneseriefigur\Karakter er.

Gjest Spinell
Skrevet

Pondus' kone Beate er nok mitt hverdagsforbilde i dag. Hun har humor og takler både mannen og ikke minst mannens kameratskap til håpløse Jokke på en utmerket måte.

Som barn var jeg politisk korrekt og kjønnsnøytral og digget Lilleulv fra Donald (med god moral om at det alltid går godt for den som er snill og smart).

M forstår jeg ikke det dugg av, men lar meg gjerne opplyse...

Annonse
Skrevet

Nemi, men det er fordi jeg kjenner meg igjen i personligheten hennes. At hun er drømmende, og har humørsvigninger :P

Skrevet

Tintin :rodmer: Jeg er også veldig glad i Obelix, han er så morsom. Og hesten til Lucky Luke!

Skrevet

X23, death, the spirit, cutter, wolverine, druuna

Skrevet

Beate i pondus er også en av mine favoritter. Nemi synes jeg enn utrolig intelligent karakter.

Digger også Ma Dalton fra Lucky Luke. Sånn skal jeg bli når jeg blir gammel:-)

Skrevet

Jeg er ganske glad i odd og geir i to trøtte typer(kan liksom ikke velge en der).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...