Gå til innhold

Julekalender The Body Shop

Anbefalte innlegg

Gjest Kari Nål
Skrevet

Hei! The Body Shop har egen julekalender, er det noen som har hatt en slik foregående år? Den var ganske stiv i pris; 1195,- så jeg lurer egentlig på om den er verdt pengene?

Skrevet

Oi finnes det virkelig? Det har jeg ikke sett før.. Men må jo være ypperlig for meg som er så glad i den butikken:) Men var litt dyr må jeg si.. Kommer vel an på størrelsen om den er verdt det? Kansje det er masse sånne minibokser av alt?

Skrevet (endret)

Hvis du spør i butikken så får du vite hva som er i den. Jeg fikk se lista iallfall. Det er en god del av de vanlige produktene, men i mindre størrelser. Om det er verd det vet jeg faktisk ikke helt, for jeg lot med vilje være å pugge lista for godt siden jeg sannsynligvis vil ha den kalenderen selv. Det eneste jeg husker med sikkerhet at er i den er

Vitamin E lip care leppepomaden

.

Endret av Zzyzx
Skrevet

Hvis du spør i butikken så får du vite hva som er i den. Jeg fikk se lista iallfall. Det er en god del av de vanlige produktene, men i mindre størrelser. Om det er verd det vet jeg faktisk ikke helt, for jeg lot med vilje være å pugge lista for godt siden jeg sannsynligvis vil ha den kalenderen selv. Det eneste jeg husker med sikkerhet at er i den er

Vitamin E lip care leppepomaden

.

Så det er bare sånne mindre prøveflasker og bokser da? Men er det fra både hud, hår, kropp og sminke da eller?

Skrevet

Det står "førpris 1499" eller noe på den, så den skal jo liksom ha verdi av 1500 kr omtrent..

Skrevet

Så det er bare sånne mindre prøveflasker og bokser da? Men er det fra både hud, hår, kropp og sminke da eller?

Jeg husker helt ærlig ikke, men jeg tror det var alt mulig. Og jeg tror ikke det var snakk om prøvestørrelser (altså det de pakker oppi en sånn bitteliten boks for deg i butikken), men mer sånn 30 - 60 ml og sånt. Altså brukbare størrelser.

Skrevet

Jeg husker helt ærlig ikke, men jeg tror det var alt mulig. Og jeg tror ikke det var snakk om prøvestørrelser (altså det de pakker oppi en sånn bitteliten boks for deg i butikken), men mer sånn 30 - 60 ml og sånt. Altså brukbare størrelser.

Ja var sånne jeg tenkte på:)

Jeg får kansje ta meg en tur å sjekke lista da hvis det går.. Hvis det er sminke og slike ting så gidder jeg ikke, vil helst ha til kropp(body butter, body lotion, skrubb osv). Det er jo det som er mest "nøytralt" på en måte. For med sminke så liker jo folk forskjellige farger osv, og ansiktsprodukter så har jo folk forskjellig hudtype..

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at det ikke er sminke, men ting som kan passe gud og hvermansen for å si det slik. Leste på et ark om kalenderen da jeg var på body shop, og produktene ble beskrevet til å passe de fleste og være ganske allround. Da tipper jeg det er fukt til hud, hår og lepper, scrubber, såper, handkremer osv.

Gjest beriten
Skrevet

Den ansatte på TBS sa til meg at kalenderen passet like godt til herre som til dame... Så da er det vel mest allround produkter ja. Hun sa også at hun hadde tatt inn endel kalendere og at de bare forsvant ut. Så tydelig at de er populære, koster endel men 50 kr dagen kan jo forsvares hvis det er nytteting men får.

Skrevet

Kjøpte meg en kalender i dag, spennende! Den er STOR!!:)

Gjest redstar
Skrevet

1500 kr for en julekalender? Nei d var dyrt,elsker bodyshop men har ikke råd til en dyr kalender til meg selv... Blir nok smarties kalenderen iår også:P

Skrevet

Herlig! Synes det er bra at butikker finner på slikt, selv om det er dyrt. Nå har jeg mann og barn og stort huslån og må prioritere nytteting og liten kalender til barnet, men hadde denne kalenderen kommet for noen år siden da jeg var singel og syntes juletida var litt småkjip, ville jeg ABSOLUTT unnet meg denne førjulsluksusen.

• Liker 2
Skrevet

Så på kalender i dag, men kan ikke forstå at den er verdt pengene, om dere skjønner.. Per ml tror jeg det blir dyrere enn å bruke 1200 kr på 'vanlig' body shop produkter. Og har ikke råd til 1200 kr på min egen kalender, skal lage til samboeren min og den blir nok fort kostende en 1000 lapp!

(Men fortsetter å sikle etter body shop kalenderen...)

Skrevet

Så på kalender i dag, men kan ikke forstå at den er verdt pengene, om dere skjønner.. Per ml tror jeg det blir dyrere enn å bruke 1200 kr på 'vanlig' body shop produkter. Og har ikke råd til 1200 kr på min egen kalender, skal lage til samboeren min og den blir nok fort kostende en 1000 lapp!

(Men fortsetter å sikle etter body shop kalenderen...)

Da kan jo han kjøpe den til deg da siden du lager til han:p

• Liker 1
Skrevet

Tror heller jeg ville gått for Babor sin kalender til 600,- i stedet for denne fra BS.

• Liker 1
Annonse
Gjest shirelle
Skrevet

1200 kr på en haug med masse prøve-produkter man kanskje ikke liker engang? ._.

• Liker 1
Skrevet

Da kan jo han kjøpe den til deg da siden du lager til han:p

Får hinte litt ;)

Babor sin, den med dråpene du tenker på?

Skrevet

Finnes det ikke en liste på nett noen plass om hva den inneholder komplett?

Eller noen som vet det?:P

Åh jeg kjenner jeg har veldig lyst på denne altså.. Men er usikker på om det er verdt prisen:s

Skrevet

Finnes det ikke en liste på nett noen plass om hva den inneholder komplett?

Eller noen som vet det?:P

Åh jeg kjenner jeg har veldig lyst på denne altså.. Men er usikker på om det er verdt prisen:s

Har ikke funnet på nett, angrer meg for at jeg ikke så på listen da jeg var i butikken tidligere.. Må vel ta meg turen innom og se!

Skrevet

Har ikke funnet på nett, angrer meg for at jeg ikke så på listen da jeg var i butikken tidligere.. Må vel ta meg turen innom og se!

Ja, må vel ta meg en tur til helgen for å se jeg også:) Er jo så nysgjerrig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...