Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er veldig for Movember! På tida at menns helse også får litt oppmerksomhet. Og så er det gøy, det ser ofte så gøy ut. Uvanlig ja, men ikke alltid stygt, noen kler jo faktisk bart (for en rar ting å si, hehe). Så ja, det er in med bart! :jepp:

Videoannonse
Annonse
Gjest Badabing
Skrevet

Ser at bartene har begynt å poppe frem i Oslo, men slik har det vært i ett års tid nå. Men da er det ikke akkurat snakk om en Flatland-bart, men heller en sånn hipsterbart.

Jeg kan nok like både hipsterbart, tredagers og kinnskjegg.

Men hater derimot bukkeskjegg, smultring og sånn skittenflekk under underleppen. Tre sistnevnte er ekstremt harry.

Gjest Cosette
Skrevet

Jeg synes det er ekstremt avtennende med bart - altså når man kun har en velholdt bart, ikke skjeggvekst jevnt over. Det er faktisk såpass ille at jeg ikke hadde klart å ha sex med vedkommende, uansett hvor hot han hadde vært under barten. Tror det sitter igjen fra barndommen, da jeg forbandt bart med noe godt voksne, trygge pappaer hadde. Helt utenkelig å se noe seksuelt i en mann med bart.

• Liker 1
Skrevet

Bart er alltid in - i alle fall i bartebyen! :fnise:

Skrevet

Jeg synes det er ekstremt avtennende med bart - altså når man kun har en velholdt bart, ikke skjeggvekst jevnt over. Det er faktisk såpass ille at jeg ikke hadde klart å ha sex med vedkommende, uansett hvor hot han hadde vært under barten. Tror det sitter igjen fra barndommen, da jeg forbandt bart med noe godt voksne, trygge pappaer hadde. Helt utenkelig å se noe seksuelt i en mann med bart.

:tommel:

Skrevet

grøsser, gjelder dette også kvinner da? Så de kan kjenne hvor vondt det er.

• Liker 1
Skrevet

Har ikke noe med Movember å gjøre da? Synliggjøringen av kreft hos menn. Oktober er jo damenes mnd (rosa sløyfe), og november er herrenes (gro bart).

Huff, min type er med på det der.

Syns det ser fælt ut:/ Gleder meg til desember for å si det sånn...

Bart er forbeholdt de over 40...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...