Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal tydeligvis barten gjeninnføres:

Ifølge TV 2s moteekspert Ida Elise Einarsdottir er bart det aller hotteste «tilbehøret» for gutter i høst.

Ok? Tidligere, i alle år, har vi menn blitt fortalt at bart er ekkelt som fy, men nå skal den plutselig "brukes" igjen, fordi det er "in i høst". Til det har jeg en ting å si:

Fokk you bitch!

Har aldri hatt noe sans for å gå rundt med greiene i offentligheten, og det er ett helvete å gå med i privaten også, derfor holder jeg det rimelig glætt. Uansett om ett nek har gitt ordre om at det er "in".

Den der "fokusere på helsespørsmål" vinklingen gidder jeg ikke kommentere engang, den er på fakkeltognivå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har personlig alltid vært glad i en rufsete liten bart. (trønder..)

men nå som hipsterne har tatt helt av med bartevoks og kam, må jeg si at jeg heller foretrekker det glatt ja.

en tredagers er jo ikke å forakte da.

Skrevet

Bare å ikke skaffe seg bart det.

I intend to not! :lur:

Gjest Heloise
Skrevet

Bart er vanligvis ikke veldig lekkert. Men da tenker jeg på bart alene. Kjæresten min har noen ganger bart, men akkompaniert med resten av ansiktshårveksten også, så det er helt OK. Men hadde han troppet opp med bart alene hadde jeg dødd av latter og bedt han fjerne den :fnise:

Skrevet

Har ikke noe med Movember å gjøre da? Synliggjøringen av kreft hos menn. Oktober er jo damenes mnd (rosa sløyfe), og november er herrenes (gro bart).

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Endelig!!! Dette har jeg ventet på i mange år,bart er sexy :lur:

Skrevet

Bart er vanligvis ikke veldig lekkert. Men da tenker jeg på bart alene. Kjæresten min har noen ganger bart, men akkompaniert med resten av ansiktshårveksten også, så det er helt OK. Men hadde han troppet opp med bart alene hadde jeg dødd av latter og bedt han fjerne den :fnise:

Å bare la alt gro, fordi man er litt slapp med barberingen, gjør jeg selv i korte perioder. Men å anlegge bart kunne jeg aldri tenke meg. Selv om det skal være "in".

Gjest Heloise
Skrevet

Nei takk og pris for det, barten er forbeholdt familiefedre over 50 etter min mening! Men selv da vil jeg ikke at min skal ha bart... Bart er en "pappa-ting" :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Nei takk og pris for det, barten er forbeholdt familiefedre over 50 etter min mening! Men selv da vil jeg ikke at min skal ha bart... Bart er en "pappa-ting" :fnise:

:jepp:

Skrevet

Bart er vanligvis ikke veldig lekkert. Men da tenker jeg på bart alene.

Når man sier bart mener man vel bart alene? Bart sammen med annet ansiktshår er jo bare skjegg. Skjegg inkluderer jo vanligvis barten også.

Jeg synes noen kan kle det, men som alt annet er det ikke alle som kler det, bare fordi det er trendy.

Skrevet

Når man sier bart mener man vel bart alene? Bart sammen med annet ansiktshår er jo bare skjegg. Skjegg inkluderer jo vanligvis barten også.

Jeg synes noen kan kle det, men som alt annet er det ikke alle som kler det, bare fordi det er trendy.

Som det står på linken dreier det seg om bart, ja, muligens med litt tredagersstubb i tillegg.

Kanskje jeg skulle gå for fullstubb? :sjarmor:

Gjest Heloise
Skrevet

Hoho, fullstubb! Det er vondt å få skrubbet kinnene med! Gratis peeling for jentene da :)

• Liker 1
Skrevet

Hoho, fullstubb! Det er vondt å få skrubbet kinnene med! Gratis peeling for jentene da :)

Er litt stilig å se på gamle westernfilmer, der de tenner på røyken ved å dra fyrstikka over kjakan. :lur:

Det går muligens an også, men ikke med de vanlige nittedalsfyrstikkene. :sukk:

Gjest Heloise
Skrevet

Enten a) Alt er mulig på film eller b) Amerikanske fyrstikker tenner jo på alt :fnise: (Pfft, billige fyrstikker...)

De norske fyrstikkene er ikke like lause!

Skrevet

Johnny Depp bart. :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Johnny Depp bart. :rodmer:

Godt forsøk, men jeg er fortsatt ikke interessert! :Hehe:

Skrevet

Jippii. Endelig blir typen min litt "in" han også :gjeiper:

Han har bart (og helskjegg), fordi han rett og slett ikke gidder å barbere seg hver dag, og jeg ikke gidder å kose med ham om han har 1-2-3dagers stubber.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...