Crocodile Skrevet 6. november 2011 #1 Skrevet 6. november 2011 Svenske tall Flere tall fra svenske undersøkelser foretatt ved slutten av 1990-tallet viser at: 61 prosent av jentene i grunn- og videregående skole hadde opplevd å bli tatt på rumpa uten samtykke. 41 prosent hadde blitt tatt på brystene uten samtykke. 71 prosent hadde sett andre jenter bli utsatt for uønsket seksuell oppmerksomhet. Jeg ville fortelle noe som jeg så i fjor da jeg tok t-bane sent om kvelden. Det var noen unge gutter som
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #2 Skrevet 6. november 2011 Svenske tall Flere tall fra svenske undersøkelser foretatt ved slutten av 1990-tallet viser at: 61 prosent av jentene i grunn- og videregående skole hadde opplevd å bli tatt på rumpa uten samtykke. 41 prosent hadde blitt tatt på brystene uten samtykke. 71 prosent hadde sett andre jenter bli utsatt for uønsket seksuell oppmerksomhet. Jeg ville fortelle noe som jeg så i fjor da jeg tok t-bane sent om kvelden. Det var noen unge gutter som Foruroligende men ikke overraskende. Kan du fortsette der du slapp? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå