Gå til innhold

Initiativ til sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva gjør dere jenter for å ta initiativ til sex? Hvordan går dere fram - eller viser tegn til lyst?

Jeg har litt problemer med å slippe meg helt løst og vet ikke hvor jeg skal begynne. Kjæresten min ønsker at jeg skal vise mer initiativ, men jeg føler meg tiltaksløs og har dessverre aldri hatt et stort behov for sex. Alle svar på spørsmålene overfor tas i mot med stor takk! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Vikingfjord
Skrevet

Når vi legger oss og vi ligger i skje, så bruker jeg å dytte rumpa mot skrittet hans og bevege litt på hoftene. Da tar han hintet ganske fort. Noen ganger bruker jeg rett og slett bare å sette meg på toppen av han, kysse han og beføle han. Og noen ganger er det enkle det beste.. "Pule?"

Uansett, så er det beføling som er den rette veien til initiativ til sex. Det er iallefall slik jeg gjør det. Om han ligger med ryggen til han stryker jeg han på ryggen, kysser han i nakken og nedover ryggen mens jeg nok engang beføler. Da er det i gang. :sengekos:

Skrevet

Hva gjør dere jenter for å ta initiativ til sex? Hvordan går dere fram - eller viser tegn til lyst?

Kler meg naken! Funker hver gang. Vi er veldig enkle mennesker :)

Skrevet

Smekker til han, funker alltid.

Eller om jeg ønsker litt mildere sex så er det bare å gå ned på kne og åpne buksa hans, så går resten av seg selv.

Skrevet

Hmm, jeg pleier å kile han litt forsiktig, før jeg kysser han i nakken og kanskje stryker han litt rundtomkring ^^ Da tar han hintet ganske kjapt!

:sengekos:

Skrevet

Noen ganger bare ser jeg på samboeren min, så spør han "er du kåt?". Også smiler jeg og da er det i gang. Hvis vi ligger i senga, så bare kysser jeg han og beføler han og da gjør han det tilbake :) For det meste så blir det bare at en av oss sier "pule?", eller hvis en av oss bare tar av oss klærna. Han merker fort når jeg er kåt, og han er alltid klar :sengekos:

Skrevet

Så heldige dere er som har kjærester som alltid er klar. Min er ikke alltid klar. Selvtillitt-knus å bli avvist ofte :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Anonym over. Er jente, forresten.

Skrevet

Dytter han opp mot veggen og beføler han overalt. Setter meg på fanget hans og begynner å kline med han når han sitter i sofaen. "Overfaller" han når han kommer ut av dusjen - eller i dusjen hvis jeg er ekstra utålmodig. Presser meg opp mot han når han står med ryggen til, tar en hånd under genseren eller skjorta hans og den andre ned i buksa. Utfordrer han til å lekesloss. Og sikkert en million andre måter - jeg er ikke så sjenert av meg. :lur:

Gjest otrivin
Skrevet

Kysser han på halsen, tar på sexy undertøy og gjemmer meg, slenger meg på sengen med sexy sko og kjole, sitter naken og spriker på kjøkkenbenken når han kommer hjem, står plutselig naken i doggy på sofaen.. Sånne ting.

Gjest badeand1
Skrevet

Kysser han på halsen, tar på sexy undertøy og gjemmer meg, slenger meg på sengen med sexy sko og kjole, sitter naken og spriker på kjøkkenbenken når han kommer hjem, står plutselig naken i doggy på sofaen.. Sånne ting.

Håper du vasker kjøkkenbenken etterpå. :fnise:

Gjest otrivin
Skrevet

Håper du vasker kjøkkenbenken etterpå. :fnise:

Lenge siden du har fått deg noe kanskje....

Skrevet

Du høres helt herlig himmelsk ut, kjæresten din er veldig heldig. Ikke ta deg nær av den tullkommentaren hennes

Gjest badeand1
Skrevet

Hvorfor skulle det vært det? :P

Gjest otrivin
Skrevet (endret)

Hvorfor skulle det vært det? :P

*Tabbe*

Endret av otrivin
Gjest otrivin
Skrevet

Du høres helt herlig himmelsk ut, kjæresten din er veldig heldig. Ikke ta deg nær av den tullkommentaren hennes

Takk for det hvis du mente det seriøst :P? :)

Gjest badeand1
Skrevet

Du må jo være homofil eller veldig kristent om du aldri har håpet å finne fruen naken på kjøkkenbenken vel......... Eller bare veldig bitter siden du i det hele tatt orket å bruker fingrene dine på å komme med en spydig kommentar i en diskusjon om initiativ til sex.

For det første, jeg er ei jente, for det andre, det var ikke ment som en spydighet.. mer som en "morsom" kommentar men ser at den ikke gikk helt igjennom. :)

Du virker veldig nærtagende?

• Liker 1
Gjest otrivin
Skrevet

For det første, jeg er ei jente, for det andre, det var ikke ment som en spydighet.. mer som en "morsom" kommentar men ser at den ikke gikk helt igjennom. :)

Du virker veldig nærtagende?

Oja, klarer ikke se humor på internett når det skrevet på den måten. Da beklager jeg. Trodde du var mann siden det stod mortem :P

Er veldig nærtagende akkurat når det kommer til sex ja, fordi jeg har ekstreme problemer med meg selv der :P

(PS: Ja, lider av støv på hjernen, så kjøkkenbenken vaskes såklart ;))

Gjest badeand1
Skrevet

Oja, klarer ikke se humor på internett når det skrevet på den måten. Da beklager jeg. Trodde du var mann siden det stod mortem :P

Er veldig nærtagende akkurat når det kommer til sex ja, fordi jeg har ekstreme problemer med meg selv der :P

(PS: Ja, lider av støv på hjernen, så kjøkkenbenken vaskes såklart ;))

Trodde du skjønte det pga " :fnise: "

Hadde ikke skrevet den kommentaren hadde jeg visst at du har problemer på det området. Beklager. :)

Skrevet

Takk for det hvis du mente det seriøst :P? :)

Gjorde det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...