AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 Jeg tok medusapiercing (i midten av overleppa) i mars, og nå vil jeg ta den ut. Jeg får ikke helt til, og det er litt vondt når jeg prøver å ta tak på bakdelen. Tror den er skrudd veldig hardt fast. Noen som kan gi tips?
Gjest Apophis Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 Om du har mulighet kan du stikke innom eit studio og be de om å hjelpe deg.
Gjest Vikingfjord Skrevet 6. november 2011 #3 Skrevet 6. november 2011 Får du det ikke til selv burde du kanskje stikke innom et studio og be om hjelp, eller muligens få hjelp fra noen som selv har medusa piercing eller piercing i overleppa.
cherioo21 Skrevet 6. november 2011 #4 Skrevet 6. november 2011 Jeg tok medusapiercing (i midten av overleppa) i mars, og nå vil jeg ta den ut. Jeg får ikke helt til, og det er litt vondt når jeg prøver å ta tak på bakdelen. Tror den er skrudd veldig hardt fast. Noen som kan gi tips? hold den med tennene på innsia mens du srur av kula? hold med dopapir på innsia og på kula og skru. Om den sitter så hardt så må du gå til studioe og få hjelp. Men visst det er vondt nå du prøver å få den løs, så må du regne med at det er litt vondt nå de gjør det også. Det er jo bare å holde det ut, så går det jo fort over når du endelig har fått den av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå