Gjest Chevy Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 (endret) heisann jeg har hatt symptomer som, lydskyhet, dottfølelse i øret, tørrhet i munn, lysskyhet, masse migrene osv i et og et halvt år, ingen finner utav noe. men i det siste har jeg også følt en slags obstruksjon i halsen, liksom ikke mye, men kanskje her og der - når jeg svelger så er det akkuratt som om det stoppes av noe, også kan jeg svelge videre. kjempeekkelt, og jeg har ikke hatt det før..det kjennes på en måte litt sårt ut også:S et av mine symptomer har vært : vond hals ved mye fysisk aktivitet:S noen som har peiling? :S dritbekymra! Endret 5. november 2011 av Chevy
Mamma1 Skrevet 6. november 2011 #2 Skrevet 6. november 2011 Det kan komme av angst. Både munntørrhet og følelsen av å ha en klump i halsen.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #3 Skrevet 6. november 2011 Halsbrann? Spiser du mye fet mat, sjokolade, koffein, brus f.eks?
Gjest hei Skrevet 6. november 2011 #4 Skrevet 6. november 2011 tror det er angst, har sånn noen gang selv, kjempe ekkelt. Og jeg har diagnosen angst.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2011 #5 Skrevet 6. november 2011 Ja, det kan komme av angst. Håper det går bra med deg.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #6 Skrevet 27. november 2023 Gjest Chevy skrev (På 6.11.2011 den 0.17): heisann jeg har hatt symptomer som, lydskyhet, dottfølelse i øret, tørrhet i munn, lysskyhet, masse migrene osv i et og et halvt år, ingen finner utav noe. men i det siste har jeg også følt en slags obstruksjon i halsen, liksom ikke mye, men kanskje her og der - når jeg svelger så er det akkuratt som om det stoppes av noe, også kan jeg svelge videre. kjempeekkelt, og jeg har ikke hatt det før..det kjennes på en måte litt sårt ut også:S et av mine symptomer har vært : vond hals ved mye fysisk aktivitet:S noen som har peiling? dritbekymra! Fant du ut av dette? Har det helt likt Anonymkode: 1c26d...12e 1
Amistad Skrevet 27. november 2023 #7 Skrevet 27. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fant du ut av dette? Har det helt likt Anonymkode: 1c26d...12e merkelig. jeg kjenner en som har det ganske likt dette også pr nå og ingen finner ut av det. Spennende å se om vedkommende svarer etter tolv år nå da ...
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #8 Skrevet 27. november 2023 Amistad skrev (25 minutter siden): merkelig. jeg kjenner en som har det ganske likt dette også pr nå og ingen finner ut av det. Spennende å se om vedkommende svarer etter tolv år nå da ... Ja… håper det. Anonymkode: 1c26d...12e
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #9 Skrevet 27. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fant du ut av dette? Har det helt likt Anonymkode: 1c26d...12e Personen fikk svar av 3 stykker som sier det er angst. Anonymkode: ec01c...e61
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #10 Skrevet 27. november 2023 Kjenner også til noen som har kjent på denne følelsen ved angst. De spenner seg og får sammentrekninger i kjeve/hals og da stopper det liksom opp. Mange er ikke en gang bevisste på at det er angst. De kjenner bare et ubehag. Når det er sagt, så er det også mulig å kjenne seg litt tett i halsen om menhar betennelse i området pusterøret. Hals etennelse kan sette seg hvor som helst på halsen egentlig og gir litt ulik følelse etter hvor betennelsen sitter. Sitter betennelsen på stemmebåndet feks, blir man hes eller mister stemmen selv om det ikke er så smertefullt. Anonymkode: 2cb1d...867
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå