Gå til innhold

Hva gjør dere med mail etc. v. navneendring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må man slette hele kontoen, eller er det mulig å gjøre om? Har samme mailadresse som brukernavn på facebook.. må man slette facebook-kontoen da, eller kan man gjøre om mailadressa/brukernavnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opprettet en ny mailkonto, men primærmail er og blir den samme. (har også navnet mitt som mailadr.)

• Liker 1
Skrevet

du kan forrandre navn og mailadresse til facebook inne på privacy settings eller noe slikt :)

Skrevet

Ja, men brukernavnet, kan det endres? For det er e-post adressen med gamlenavnet..

Skrevet

brukernavn/visningsnavn kan skiftes :) Det fikk ihvertfall jeg til uten problem :)

Skrevet

Du kan med de fleste mailer sette opp permanent videresending. Dvs at all mail du får inn på [email protected] blir videresendt til [email protected], slik får du all mail selv fra de du kanskje glemmer å si ifra om emailbytte på. Også veldig praktisk om man er registrert på nettsider med den gamle mailen; da trenger man faktisk ikke bytte, for du får fortsatt inn all mail.

• 3 uker senere...
Skrevet

Men da kan man ikke slette den gamle mail-kontoen..?

Skrevet

Nei, men hvorfor skal du det? Du kan selvfølgelig gjøre det etterhvert, men jeg ville ventet hvertfall ett år, slik at du er sikret på å få sagt ifra til alle og endret adresse på alle sider du er registrert. Personlig har jeg ikke giddi å slette min gamle, funker supert for meg på den måten her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...