Pasi Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 Må man slette hele kontoen, eller er det mulig å gjøre om? Har samme mailadresse som brukernavn på facebook.. må man slette facebook-kontoen da, eller kan man gjøre om mailadressa/brukernavnet?
FruN Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 Jeg opprettet en ny mailkonto, men primærmail er og blir den samme. (har også navnet mitt som mailadr.) 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #4 Skrevet 6. november 2011 du kan forrandre navn og mailadresse til facebook inne på privacy settings eller noe slikt
Pasi Skrevet 6. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2011 Ja, men brukernavnet, kan det endres? For det er e-post adressen med gamlenavnet..
FruN Skrevet 6. november 2011 #6 Skrevet 6. november 2011 brukernavn/visningsnavn kan skiftes Det fikk ihvertfall jeg til uten problem
Auri Skrevet 7. november 2011 #7 Skrevet 7. november 2011 Du kan med de fleste mailer sette opp permanent videresending. Dvs at all mail du får inn på [email protected] blir videresendt til [email protected], slik får du all mail selv fra de du kanskje glemmer å si ifra om emailbytte på. Også veldig praktisk om man er registrert på nettsider med den gamle mailen; da trenger man faktisk ikke bytte, for du får fortsatt inn all mail.
Pasi Skrevet 23. november 2011 Forfatter #8 Skrevet 23. november 2011 Men da kan man ikke slette den gamle mail-kontoen..?
Auri Skrevet 24. november 2011 #9 Skrevet 24. november 2011 Nei, men hvorfor skal du det? Du kan selvfølgelig gjøre det etterhvert, men jeg ville ventet hvertfall ett år, slik at du er sikret på å få sagt ifra til alle og endret adresse på alle sider du er registrert. Personlig har jeg ikke giddi å slette min gamle, funker supert for meg på den måten her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå