AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 Har i det siste gått på noen kaffedater med en mann, og vi har sagt at vi liker hverandre godt, og har lyst å gå ut flere ganger sammen. Altså, at vi har noe på gang. Har også kysset og vært intime ellers. I går hadde han bursdag, og hans eks skrev gratulerer med dagen til ham. Han svarte "tusen takk kjære, koselig å høre fra deg ". Han er ikke kjæresten min, men må si jeg ble litt snurt.... Trodde jeg var den kjære liksom..
Betty2 Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 Akkuratt kjære er noe jeg føler er forbeholdt den mann er i lag med. så ville ikke blitt bli hviss min samboer gikk rundt å kalte andre jenter/ kvinner for kjære. Men jeg er veldig flink å kalle ande for vennen, eller lille venn. både kvinner og menn, så kommer vel litt ann på hva mann er vant til kanskje.
o..o Skrevet 5. november 2011 #4 Skrevet 5. november 2011 Jeg ville nok blitt litt lei meg. Men jeg føler meg fort ikke "god nok" hvis han vier andre kvinner oppmerksomhet eller omvendt. Det er naturlig å bli snurt. Men jeg sier kjære til gode venner og familie, så jeg ville ikke lagt noe mer i det. Det er vanskelig fordi hun er x-en hans, ikke pågrunn av ordene, skulle jeg tro? Men jeg synes det er litt lite fintfølende å skrive det foran deg, men det viser jo bare at han ikke tenker på det på den måten
Kassiopeia Skrevet 5. november 2011 #5 Skrevet 5. november 2011 For meg ville det vært uakseptabelt, og kunne ikke gått inn i et forhold med en sånn type. I min bok skal ekser være et avsluttet kapittel, og ikke noen man er så vennlig med.
Steinar40 Skrevet 5. november 2011 #6 Skrevet 5. november 2011 Jeg ville nok blitt litt lei meg. Men jeg føler meg fort ikke "god nok" hvis han vier andre kvinner oppmerksomhet eller omvendt. Det er naturlig å bli snurt. Men jeg sier kjære til gode venner og familie, så jeg ville ikke lagt noe mer i det. Det er vanskelig fordi hun er x-en hans, ikke pågrunn av ordene, skulle jeg tro? Men jeg synes det er litt lite fintfølende å skrive det foran deg, men det viser jo bare at han ikke tenker på det på den måten Jeg ville heller sagt det sånn at det viser at han ikke tenker. Punktum.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #7 Skrevet 5. november 2011 Jeg ville heller sagt det sånn at det viser at han ikke tenker. Punktum. Enkelt og greit..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå