AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 Har en nokså sterk parfyme, og lurer på hvordan man kan ta den på. Lest her inne om folk som sprayer minst 2-4 spray hver gang. På hals og bryst og i håret. Det ville bli alt for mye for alle mine parfymer! Jeg liker ikke at det lukter så mye, så har brukt å spraye en dasj på pekefingeren og så stryke pekefingeren lett på halsen. Så blir det ikke så mye. Men kan det bli feil med lukten liksom, hvis man ikke sprayer direkte på området? Mulig lukten bare kjennes sterk ut for meg om jeg sprayer rett på halsen f.eks. og ikke for andre folk...? Vil jo ikke drepe folk med for mye parfyme!
Gjest Kongsdatteren Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 Duft stiger oppover, så det kan være en ide å spraye midt i luften også kan du gå igjennom "parfymeskyen". På den måten blir det kanskje ikke fullt så sterk lukt. Du kan også spørre venner, kjæreste eller andre du kan få et ærlig svar av om de syns det blir for mye. 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #3 Skrevet 5. november 2011 Duft stiger oppover, så det kan være en ide å spraye midt i luften også kan du gå igjennom "parfymeskyen". På den måten blir det kanskje ikke fullt så sterk lukt. Du kan også spørre venner, kjæreste eller andre du kan få et ærlig svar av om de syns det blir for mye. God idé, tenk at jeg ikke kom på det Men har prøvd det og sitter her fornøyd i den gode lukta Slipper i hvert fall å få lukten inn i nesen hele tiden, sånn som man får om man sprayer på halsen eller brystet
Gjest Vikingfjord Skrevet 6. november 2011 #5 Skrevet 6. november 2011 Bruker selv en sterk parfyme, og jeg bruker å spraye en spray på håndleddet og en spray i nakken. Deretter sprayer jeg midt i løse luften og går under parfymeskyen. Det er akkurat nok!
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #6 Skrevet 6. november 2011 Ugh,spray på huden med kratfige parfymer gir selv naboen hodeverk. Spray i luften og gå gjennom, det holder. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå