AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #21 Del Skrevet 15. juli 2023 Bedre med litt lenger så det er mykt, fremfor skjeggstubber Anonymkode: 89104...6f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #22 Del Skrevet 15. juli 2023 loffen skrev (På 5.11.2011 den 20.54): Jeg skjønner ikke greia med at det skal være helbarbert nedentil? Selv har jeg aldri vært borte i ett mannfolk som ikke liker litt hår på musa. Noen av oss har ikke noe valg lengre, så derfor gjør jeg det. Med alderen så har hårveksten blitt mindre. Anonymkode: d0149...afa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 15. juli 2023 #23 Del Skrevet 15. juli 2023 (endret) MsZ skrev (På 5.11.2011 den 20.50): Dette er egentlig et spørsmpl til gutta (og lesper) Hva synes dere er best av litt hår, eller sånn tredagers stikkebusk på musa..? Det er jo skjelden man klarer å holde det helt glatt der nede til alle døgnets tider, og det har lett for å stikke om det blir noen milimeter pels.. jeg selv seg for meg at dette må være værre enn at det er litt hårete, eller tar jeg helt feil? No biggie, bedre en svær busk. En tredagers er ikke noe hinder for en god runde med slikking 😉 Endret 15. juli 2023 av K.B. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. juli 2023 #24 Del Skrevet 15. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Noen av oss har ikke noe valg lengre, så derfor gjør jeg det. Med alderen så har hårveksten blitt mindre. Anonymkode: d0149...afa Nå har det gått 12 år siden jeg skrev dette! Det tynnes både her og der, merker det mest på øyenbryna faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #25 Del Skrevet 16. juli 2023 Av og til er det deilig at både hun og jeg er helt glattbarberte, men ja etter noen dager stikker det veldig før hårene blir så lange at det går over. Babyolje virker på sår hud... Hypping bruk av høvel er neppe bra for huden da det lett blir bitte små sår som irriterer huden. Hår er faktisk mer hygenisk enn glatt av den grunnen. Glatt er deilig, men velfrisert er minst like bra. Liker ikke å få kjønnshår i mellom tennene ... Konklusjon: variasjon og egne ønsker er bra 🙂 Anonymkode: 8f743...572 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå