Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil slette håret mitt permanent og vil at det skal vare lenge. Hvor gjør jeg det og hva koster det? Vil betale minst mulig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil slette håret mitt permanent og vil at det skal vare lenge. Hvor gjør jeg det og hva koster det? Vil betale minst mulig.

Du vet, når du sletter noe permanent, betyr det at du sletter det for alltid. Da varer det jo automatisk lenge da.

Skrevet (endret)

Jeg har lest andre tråder men der har de fleste betalt 4-6000 som er veldig mye. Håpet at noen kunne anbefale en plass det koster litt mindre enn det :) takk på forhånd

Antheia: det var noen som anbefalte brazilian blowout og mente at dette var også permanent. Men det varer jo bare i 3 måneder ca. så derfor ble jeg litt forvirret

Endret av Tapas
Gjest BabyBlue
Skrevet

Må bare advare deg om at strukturendring av håret sliter VELDIG på håret ditt. Har selv tatt permanent (krøller), og det merket jeg noe veldig på håret. Har tykke hårstrå og veldig sterkt hår fra naturens side, men fikk allikevel veldig tørt hår. Så du må ha gode hårkurer (protein og fukt) og gjerne håroljer liggende for å pleie håret i ettertid =)

Og gjør det hos en skikkelig frisør - de er dyrere, men da får du som regel et bedre resultat. Også slipper du å gå der flere ganger for å få håret skikkelig rett.

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger,

ninuska_, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...