Tapas Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 Jeg vil slette håret mitt permanent og vil at det skal vare lenge. Hvor gjør jeg det og hva koster det? Vil betale minst mulig.
Antheia Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 Jeg vil slette håret mitt permanent og vil at det skal vare lenge. Hvor gjør jeg det og hva koster det? Vil betale minst mulig. Du vet, når du sletter noe permanent, betyr det at du sletter det for alltid. Da varer det jo automatisk lenge da.
Tapas Skrevet 5. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2011 (endret) Jeg har lest andre tråder men der har de fleste betalt 4-6000 som er veldig mye. Håpet at noen kunne anbefale en plass det koster litt mindre enn det takk på forhånd Antheia: det var noen som anbefalte brazilian blowout og mente at dette var også permanent. Men det varer jo bare i 3 måneder ca. så derfor ble jeg litt forvirret Endret 5. november 2011 av Tapas
Gjest BabyBlue Skrevet 5. november 2011 #4 Skrevet 5. november 2011 Må bare advare deg om at strukturendring av håret sliter VELDIG på håret ditt. Har selv tatt permanent (krøller), og det merket jeg noe veldig på håret. Har tykke hårstrå og veldig sterkt hår fra naturens side, men fikk allikevel veldig tørt hår. Så du må ha gode hårkurer (protein og fukt) og gjerne håroljer liggende for å pleie håret i ettertid =) Og gjør det hos en skikkelig frisør - de er dyrere, men da får du som regel et bedre resultat. Også slipper du å gå der flere ganger for å få håret skikkelig rett.
ninuska_ Skrevet 5. november 2011 #5 Skrevet 5. november 2011 Tråden er ryddet for avsporinger, ninuska_, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå