Gjest Bobler Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 Tenkte å kjøpe denne til kjæresten min til jul (budjett på 2000k.). Noen som har erfaring med den? Bra/dårlig?
Mari*Nade Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 Har hun touch fra før? Har ei venninne som har denne, og hun angrer seg frytelig! Hun vil aldri ha touch igjen og den har vært på reperasjon 4 ganger på 8 mnd! Tenkte selv å kjøpe denne, så lånte hennes en stund for å teste den, og vil ikke anbefale den til noen dessverre! Kjøpte meg SE mini pro x10i, men er ikke helt fornøyd med den heller, selv om den er myyye bedre. Les tester på nettet og forbrukerernes tilbakemeldinger før du kjøper noe! :-) eller bare spør henne hvilken hun ønsker seg ;-)
Gjest Bobler Skrevet 5. november 2011 #3 Skrevet 5. november 2011 HAN har har touch nå ja. Har lest litt, virket ikke så negativt da? Man får jo ikke allverdens mobiler til 2000kr, men sikker på at det ikke er feil på din venninnen sin? Virker litt drøyt hvis den har vært på reperasjon så ofte. (Og foresten, har den vært inne 4 ganger for samme feilen har hun krav på ny/pengene tilbake. )
NoName11 Skrevet 8. november 2011 #4 Skrevet 8. november 2011 Gubben min har denne mobilen og han har hatt masse problemer med den, så nei jeg anbefaler den ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå