Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er lørdag, jeg er småsyk og sliten og har veldig lite å finne på. Er det flere som er i samme situasjon som har lyst til å skravle, eller eventuelt komme med tips til hva jeg kan finne på (helst uten å forlate stolen min)? :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg deler akkurat samme skjebne...har sett dårlig serie i hele dag, uten å bevege meg mer enn fra senga og til sofaen...tips er det dårlig med fra min side! Hadde jeg hatt det hadde jeg sikkert ikke brukt en hel dag på dårlig underholdning:p

Skrevet

Se på fringe :D Det skal jeg gjøre snart!

Skrevet

Har hatt full influensa her også, slappe av dag i dag. Dessverre er det drittkjedelig......................

Skrevet

problemet med sånne dager er at jeg blir kjedespiser...det er bra jeg ikke har alt for mye i kjøkkenskapene, og at jeg ikke kommer meg på butikken!

Skrevet

Jeg fant ut at jeg måtte finne på noe som ikke innebar drikking hele tide lørdagskveldene. Gidder ikke det noe mer. Og alle som ikke drikker er enten på jobb eller sammen med kjæreste. Så ble frivelig i kirkens bymisjon, anbefalles!

Skrevet

Tror jeg skal sette på full guffe på anlegget og rydde ut ting jeg ikke bruker fra klesskapet! :jepp:

Skrevet

Du kan strikke:) det skal jeg! Men først skal jeg skrive et blogginnlegg, og så kommer strikketøyet fram sammen med nye episoder av dexter. Skal bli kos!

Skrevet

Bra jeg ikke er alene i kveld!

Jeg kommer nok til å ende opp med å se på en eller annen serie i kveld jeg også. Strikking er desverre uaktuelt, da jeg verken har garn eller pinner. Jeg er dessuten veldig nybegynner når det kommer til å strikke :gjeiper:

Det verste er egentlig at jeg burde skrive oppgave i dag. Men jeg er såå sliten.

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Du kan legge deg? :fnise: Jeg er ganske nyoperert, og kan liksom ikke gjøre så mye. Har tørket litt støv, hatt Supernatural-maraton, gått en bitteliten tur og glodd på tv.

Skrevet

Jeg kjeder meg gløgg i hjel! Samboeren har kapret stua med en kamerat. De har spillekveld (xbox), som betyr at jeg ikke får tven i et sekund i hele kveld. Furt. Mine nærmeste venner jobber og slikt. Kjedelig!

Egentlig så skulle jeg også lest litt og skrevet oppgave. Men.. sitter her og kjeder meg i steden. :hakeslepp:

Skrevet

Jeg kommer nok til å legge meg tidlig i kveld, men ikke før om et par timer :)

Godt vi har KG hvertfall, tenk så kjedelig det hadde vært uten :fnise:

Skrevet

Jeg kan si at jeg også skal legge meg tidlig ikveld, men jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at jeg helt sikkert kommer til å glane på pc'n til langt på natt, selv om det ikke er noe spennende å finne! :gjeiper:

Skrevet

Jeg har bakt en kake mens jeg surfer på kvinneguiden, og kommer med mine sterke meninger.

Det er godt å bare slappe av en kveld og ikke gjøre noenting som helst annet enn å late seg, men jeg likte ideen om å rydde ut av klesskapet. Tror jeg har mye rart der som ikke trengs.

Skrevet

Du kan legge deg? :fnise: Jeg er ganske nyoperert, og kan liksom ikke gjøre så mye. Har tørket litt støv, hatt Supernatural-maraton, gått en bitteliten tur og glodd på tv.

Supernatural! :rodmer: :rodmer:

Skrevet

Kanskje jeg skal finne fram scrappe-utstyret mitt? Noen her som har begynt å lage julekort? (De av dere som pleier å lage). :)

Skrevet

Jeg har bakt en kake mens jeg surfer på kvinneguiden, og kommer med mine sterke meninger.

Det er godt å bare slappe av en kveld og ikke gjøre noenting som helst annet enn å late seg, men jeg likte ideen om å rydde ut av klesskapet. Tror jeg har mye rart der som ikke trengs.

Ååå, nå husket jeg at jeg tidligere i dag hadde planer om å bake scones eller noe!Ble visst for "opptatt" med å sitte i sofaen... Jaja, kanskje i morra da... :gjeiper:

Gjest strykebrett
Skrevet

Test ur disse triksene her. Totalt meningsløst men morsomt tidsfordriv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...