Gå til innhold

Klesbutikker i London

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kjenner til noen klesbutikker i London for kvinner som liker en mer maskulin stil? Jeg er glad i rette jeans, baggy jeans, dressjakker, skjorter. Altså ikke klær som er så feminine, men likevel ikke bare klær som finnes i herreavdelingen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

primark og top shop har litt av alt, mest av det feminine, men hender mann finner noe av mer maskulin/feminin typen.

Ellers har jeg funnet noe slikt du beskriver på Next.

Skrevet

Takk for svar! Er det noen som vet om det finnes noen butikker som er mer spesialisert på kvinner som er litt maskuline?

Skrevet

Ta en titt innom Monsoon. De holder blant annet til i Covent Garden. Elsker den butikken.

Topshop har masse stilig, GAP, French Connection, Jeg har funnet litt kule ting hos Jane Norman tidligere.

Ta en titt innom Debenhams - masse butikker der.

For ikke å sist å nevne Zara.

Lykke til og god tur :)

Skrevet

Androgynt er in for tiden, så du burde finne noe både her og der. Som de andre skriver, sikkert Zara og Topshop i det minste :)

Skrevet

French connection kan vel være verdt en tur innom. Og benetton på oxford circus. Og Urban Outfitters.

Monsoon synes jeg er veldig feminint, med blomster, farger, tunikaer og kjoler... Sjekk de ut på nett, de fleste britiske kjedene har nettbutikk.

Skrevet

Jeg vet ikke om butikker som har akkurat din spesielle stil, men butikker som Forever21, Top Shop og Zara har vel litt av alt? Du finner alle disse butikkene i Oxford St., pluss haugevis av andre klesbutikker. Genial shoppinggate.

Primark anbefaler jeg derimot ikke. Var innom der nå nylig da jeg var i London, og det meste var stygt eller så ut til å være i dårlig kvalitet.

Skrevet

Jeg har kjøpt MASSE klær fra primark, Det er ikke dårlig kvalitet, men jeg anbefaller å kjøpe en størrelse over normalen. (ha gjerne med deg firgur mål, for å gå i prøverom er glemme sak, med mindre du har tenkt å stå 1 time i kø)

Men de kjører ganske mange ulike stiler, så du finner nok litt av alt der inne.

Skrevet

Fat Face har jeg funnet mye fint i.

Skrevet

Heldige deg som skal til London, meh merker jeg blir litt misunnelig nå... Uansett så kan jeg anbefale: Dorothy Perkings, Oasis, Warehouse, Urban outfitters, Miss London, Jane Norman og Primark. Var bare disse jeg kom på i farten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...