AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 Leier en leilighet. Betaler husleie og strøm utenom. Skjønner jo at det koster penger å bruke varmt vann, men hva med kaldt vann?
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 Du betaler jo strøm for at vannpumpa går, og oppvarming via varmtvannstanken. 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #3 Skrevet 6. november 2011 Men når jeg bor i blokk da? Er det ikke felles pumpe for hele blokka?
absinthia Skrevet 6. november 2011 #4 Skrevet 6. november 2011 Du er med på å betale vann og kloakk gjennom husleia, ellers betaler du ikke noe ekstra for bruk av kaldt vann. 5
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #5 Skrevet 6. november 2011 Okei Er ikke grådig på noen måte, bare nysgjerrig. Er anonym i tilfelle tror jeg spør av grådighet. Er ikke sånn at "JAA nå kan jeg bruke så mye vann jeg vil"..
Gjest Lille-pus Skrevet 6. november 2011 #6 Skrevet 6. november 2011 Når du leier så er (som regel) kommunale utgifter inkludert i leieprisen. Kommunale uavgifter er som regel 3-delt og består av vann & avløp, renovasjon og feier
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #7 Skrevet 6. november 2011 Ja, man betaler for vann. Enten direkte via vann- og avløpsavgift til kommunen, eller indirekte ved at dette er inkludert i fellesutgifter/husleie. Mange har også vannmåler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå