Gå til innhold

efagserg

Gjest Corto Maltese

Fremhevede innlegg

Gjest Corto Maltese
Skrevet (endret)

Virker poengløst og ha mulighet til og legge vedlegg vist det er i mot reglene.

Endret av Corto Maltese
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja er hva jeg responderer med.

• Liker 1
Skrevet

Synes ikke hun var eksepsjonelt vakker. Men det er ikke så lett å se ansiktet hennes når det er så lite. Men pen dame ja.

Gjest Corto Maltese
Skrevet

vekker:nei

sexy:nei

Merkelig

hvor spurte jeg om hun var sexy ?

Gjest Katten.
Skrevet (endret)

Ok+ :)

Edit: som betyr ganske vakker

Endret av Katten.
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Det er hva jeg spør om

Jah. Normalt vakker. Penere enn meg iallefall.

Skrevet

Det er i alle fall ei pen dame med et akutt behov for større BH :fnise:

Skrevet

Hun er en sterk 8'er.

Gjest Katten.
Skrevet (endret)

Definitivt!

De som påstår at Mary Elizabeth Winstead ikke er vakker trenger å få synet sitt sjekket. :fnise:

http://www.cineol.net/galeria/fotos/1533_36461.jpg

img-tags slettet. Ms. Raggsokk, mod

Dæven så mye større ene ansiktsdelen var enn den andre! Særdeles uheldig bilde av henne.

Endret av Ms. Raggsokk
  • Liker 1
Skrevet

Dæven så mye større ene ansiktsdelen var enn den andre! Særdeles uheldig bilde av henne.

Jeg klarer bare å fokusere på toppen hennes jeg... Om disse to bildene er noe å dømme etter, så er hun virkelig ikke klar over størrelsen på brystene sine. Merker at jeg ble veldig opphengt i dette nå :klo:

Skrevet

Det er så morsomt. Vakre damer får alltid "ok", "gjennomsnittlig", "ikke vakker" osv på KG.

Mens i tråder der man skal vurdere egen utseende er alle en 8+ :fnise:

Morsom tendens!

Ja, hun er vakker og utseende hennes er nok bedre enn 90% her på KG. Ikke fordi folk her er stygge (etter billedtrådene å dømme) men hun her er minst like pen.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Det er så morsomt. Vakre damer får alltid "ok", "gjennomsnittlig", "ikke vakker" osv på KG.

Mens i tråder der man skal vurdere egen utseende er alle en 8+ :fnise:

Morsom tendens!

Ja, hun er vakker og utseende hennes er nok bedre enn 90% her på KG. Ikke fordi folk her er stygge (etter billedtrådene å dømme) men hun her er minst like pen.

At jeg ikke synes denne dama er smellvakker er vel bare fordi jeg har en annen smak enn f.eks. deg. Når jeg så bilde nr 2, synes jeg hun så enda mer average ut (kanskje pga den fæle leppestiften). Men jo, jeg synes hun er pen. Men hva jeg legger i begrepet vakker er kanskje noe annet enn deg.

Og nei, jeg er ikke vakker. Jeg er ganske gjennomsnittelig, og jeg synes denne dama her er penere enn meg.

Endret av Mynona-83
  • Liker 2
Skrevet

Akkurat det jeg skulle til å si! :omg:

Men googlet henne, og ja, jeg synes hun kvalifiserer til vakker! :)

http://www.google.no/search?hl=no&sugexp=kjrmc&cp=8&gs_id=15&xhr=t&q=mary+elizabeth+winstead&gs_sm=&gs_upl=&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&biw=1366&bih=596&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi

Gjest shirelle
Skrevet

hun er litt skeiv i ansiktet :/

også er hun ikke av den typen jenter jeg synes er veldig pene. så nei sier jeg da. mEN definitivt ikke stygg!

Skrevet

Jeg syns hun er pen og har en fin kropp, men hvorvidt hun er vakker eller ikke kan jeg ikke vurdere ut fra å kun se bilder av henne.

Skrevet

Ja! Hadde ikke sparka hu ut av senga, nei! :-)

Skrevet

Synes hun var helt "average" jeg, etter bildene å dømme. Aldri sett dama før.. Ja hun er pen, men tror ikke jeg hadde snudd meg etter henne på gata nei:)

Ser jo mye penere jenter enn dette en vanlig dag i byen feks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...