Gå til innhold

Oppvaskemaskin hjelp!

Anbefalte innlegg

Gjest Coolaid
Skrevet

Vi er drittlei oppvaskemaskinen. Den vasker ikke rent selv om vi tar ut filteret i bunnen hver gang og vasker det med oppvaskekost. Vi kjører også maskinen en sjelden gang med maskinrens som vi kjøper på butikken. Har også sjekket spyler armene og sjekket at disse ikke er tette.

Det er som om det er en brunlig / svart kornet "sand" som legger seg i bunnen på glass og krus. Det er ikke hver gang denne "sanden" forekommer, men noen ganger kan alle glass måttes vaske om igjen.

Leste på nettsiden til Elextrolux at de anbefaler å bruke eddik... det skal jeg prøve neste gang.

Er det noe som har gode råd, eller har det samme problemet med en umulig oppvaskemaskin?

Trenger desperat hjelp!

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Jeg hadde det problemet med min, og da var det en eller annen del som satt løst. Eller så måtte vi bytte en del (er ikke helt sikker).

Så det kan være noe som er ødelagt.

Skrevet

Høres ut som en løs del, eller noe annet som setter seg fast om du finner sandlignende saker inne i maskinen.

Eddik fungerer veldig bra, ikke bruk mye zalo eller andre oppvaskmidler med mindre du vil ha kjøkkenet fult av skum :fnise: Fant det ut "the hard way" selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...