Gå til innhold

Burde menn og kvinner som voldtar settes i gapestokk

eeee  

25 stemmer

1. 1. feef

• Ja
      18
    • Nei det er ikke straff nok
      7

Fremhevede innlegg

Gjest Corto Maltese
Skrevet (endret)

Burde menn og kvinner som voldtar settes i gapestokk foran kirker i landet. Slik at man kan stappe gjenstander opp i endetarmen på dem ?

Og ja jeg vet at noen av dere vil reagere på at jeg skrev kvinner. Men fakta er at også kvinner voldtar.

Endret av Corto Maltese
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, dersom det er helt garantert at vedkommende har voldtatt, så synes jeg faktisk h*n skal utlevers til folket. Fordi dagens straffer for voldtektsforbrytere er latterlig lave! Om det i det hele tatt blir reist tiltale er jo et under!

• Liker 1
Gjest MorAase
Skrevet

Nei, dette får muslimene ha for seg selv. Jeg liker å tro at jeg lever i et mer sivilisert samfunn.

• Liker 4
Skrevet

Liker ideen! Da ville jeg klint rasshølet inn med sirup, hentet en søppelsekk og gravd opp den største og hissigste maurtua jeg fant.

Sekken med sinte maur i ville selvfølgelig bli tømt i huet på svinet.

Forhåpentligvis vil sirupen også trekke til seg veps og fluer.

• Liker 1
Skrevet

Innlegget ovenfor er vel en god illustrasjon på hvorfor gapestokk ikke er en god idè.

• Liker 4
Skrevet

Nei. Som voldtektsoffer vet jeg at det ikke hadde hjulpet meg personlig, og jeg tror samfunnsnytten er heller liten. Lynsjestemning har jeg lite til overs for.

Sett heller opp straffene. Mye. Nå.

• Liker 7
Skrevet

Ja, det synes jeg faktisk.

Men da må selvsagt vedkommende være dømt for voldtekt.

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Nei, dette får muslimene ha for seg selv. Jeg liker å tro at jeg lever i et mer sivilisert samfunn.

Gapestokk er en kristen oppfinnelse og hovedsakelig igjennom historien har den blitt brukt i Kristne land ikke muslimske.

Gjest MorAase
Skrevet

Gapestokk er en kristen oppfinnelse og hovedsakelig igjennom historien har den blitt brukt i Kristne land ikke muslimske.

Å beklager, det er halshugging på parkeringsplasser muslimene holder på med... At jeg kunne ta så feil! Men ja, jeg liker ennå tro at jeg lever i et mer sivilisert samfunn en som så...

• Liker 3
Skrevet

Joa, gapestokk kunne vært aktuelt. Men da med vakter! Å la folk gjøre som dem vil blir mer umenneskelig enn hva voldtektsmannen/damen har gjort.

Skrevet

Det må da inkluderes de som avgir falsk voldtektsanklage.

• Liker 2
Skrevet

Nei. Som voldtektsoffer vet jeg at det ikke hadde hjulpet meg personlig, og jeg tror samfunnsnytten er heller liten. Lynsjestemning har jeg lite til overs for.

Sett heller opp straffene. Mye. Nå.

Hva hjelper det å sette opp straffene hvis de bare gjør det om igjen når de kommer ut?

Våre nye landsmenn er heller ikke redd for norske fengsler, men de er veldig redde for å bli sendt hjem. Derfor er det en flott løsning når det gjelder de.

Når det gjelder norske voldtektsmenn er jeg enig i strenge straffer, VELDIG strenge straffer samt behandling når de sitter inne og oppfølging når de kommer ut.

• Liker 1
Skrevet

Det må da inkluderes de som avgir falsk voldtektsanklage.

Naturligvis!

Skrevet

Jeg har en mer radikal løsning, men tror ikke det blir gjennomført. Nemlig å gjøre det fysisk umulig for menn som voldtar å gjøre det igjen. Hvis de mangler "utstyret" ... :fnise:

Skrevet

Jeg har en mer radikal løsning, men tror ikke det blir gjennomført. Nemlig å gjøre det fysisk umulig for menn som voldtar å gjøre det igjen. Hvis de mangler "utstyret" ... :fnise:

Da må en isåfall lobotomere de... fins andre måter å voldta noen på enn å bruke penisen.

• Liker 1
Skrevet

Ved å amputere penis og begge armene?

Gjest snoopy_93
Skrevet

Om så skjer skal jeg komme med brødkniven min :D

Skrevet

Ta heller fra dem førerkortet og andre diverse goder.

• Liker 1
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Ta heller fra dem førerkortet og andre diverse goder.

Hvordan er det straff og ta fra noen førekortet ?

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Joa, gapestokk kunne vært aktuelt. Men da med vakter! Å la folk gjøre som dem vil blir mer umenneskelig enn hva voldtektsmannen/damen har gjort.

Og hva gjør vi med kvinner som voldtar ?

Mener du det samme om dem ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...