AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 Jeg er sjenert, han er sjenert. Vi har vært på ganske mange dates, men det skjer liksom ikke noe mer. Vi har aldri kyssa eller gjkort noe mer. Bare klem når vi møtes og skal dra fra hverandre igjen. Jeg er vell kanskje den gammeldagse typen, hvor gutten må ta initiativ, jeg får ikke meg selv til å klare å bare kysse han helt plutselig! Noen råd og tips? Gutten er helt unik, snill og ordentlig, så jeg ønsker å finne ut om det kan bli noe mer. For nå føler jeg at han bare er en god venn liksom, siden vi ikke har kommet noe lengere.
4stars Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 (endret) Gjør noe med det eller se alt renne ut i sanden. Han er tydligvis en kar som trenger alle tegn i hele verden for å være 110% sikker på at han kan kysse deg før han gjør det. Så derfor må du enten gjøre det selv, eller gi han tydelige tegn på at det er greit at han kysser deg. Vær fysisk. Veien er langt kortere til kysset hvis dere har tatt litt på hverandre. Å bare prate sammen for så å gå rett for kyss uten å ha bygd opp litt komfort og spenning mellom dere kan føles kleint for alle. Gjør enkle ting som stryke han på korsryggen, hold hånden hans, ta hånden hans og legg den i fanget/låret ditt når dere ser på tv/kino, len deg inn mot han og hvil hode på skulderen hans når dere er i sofaen osv.. Du må i korte trekk gjøre han helt trygg på at han ikke blir avvist dersom han går for kysset. Gi han også trekantblikk når du snakker med han og bit deg selv lett i underleppa. Når du gir han en klem kan du også holde klemmen litt ekstra. Ikke bare sånn kort venneklem. Når du trekker tilbake hode gjør du det sakte og vrir ansiktet litt mot han. Sånn at du nesten berører han med nesa og munnen. Lukt på han. Han vil kjenne pusten din. Dette er bra for å skape spenning. Se han i øynene og smil lurt. Gjør du dette samtidig som dere har tatt litt på hverandre, holdt hender osv BØR han ta hintet. Endret 5. november 2011 av 4stars 3
Gjest fersk lærer Skrevet 6. november 2011 #3 Skrevet 6. november 2011 Gjør noe med det eller se alt renne ut i sanden. Han er tydligvis en kar som trenger alle tegn i hele verden for å være 110% sikker på at han kan kysse deg før han gjør det. Så derfor må du enten gjøre det selv, eller gi han tydelige tegn på at det er greit at han kysser deg. Vær fysisk. Veien er langt kortere til kysset hvis dere har tatt litt på hverandre. Å bare prate sammen for så å gå rett for kyss uten å ha bygd opp litt komfort og spenning mellom dere kan føles kleint for alle. Gjør enkle ting som stryke han på korsryggen, hold hånden hans, ta hånden hans og legg den i fanget/låret ditt når dere ser på tv/kino, len deg inn mot han og hvil hode på skulderen hans når dere er i sofaen osv.. Du må i korte trekk gjøre han helt trygg på at han ikke blir avvist dersom han går for kysset. Gi han også trekantblikk når du snakker med han og bit deg selv lett i underleppa. Når du gir han en klem kan du også holde klemmen litt ekstra. Ikke bare sånn kort venneklem. Når du trekker tilbake hode gjør du det sakte og vrir ansiktet litt mot han. Sånn at du nesten berører han med nesa og munnen. Lukt på han. Han vil kjenne pusten din. Dette er bra for å skape spenning. Se han i øynene og smil lurt. Gjør du dette samtidig som dere har tatt litt på hverandre, holdt hender osv BØR han ta hintet. Hvis man gjør alt som er nevnt over, så er det vel ikke mulig å misforstå. Til TS. Hvor lenge har dere kjent hverandre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå