AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 Sånne tynne som man bruker under kjoler og skjørt. Skal de håndvaskes eller i maskin? Hvor ofte vasker man dem? hvor mange strømpebukser bør man ha i skuffen?
Cata Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 Som regel unngår jeg problemet ettersom de rakner... Bruker ikke strømpebukse til daglig under bukser. Men - de gangene jeg har en som har overlevd kvelden, så stapper jeg dem i vaskepose og vasker på 40 grader i maskin. Går fint det. 1
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 5. november 2011 #3 Skrevet 5. november 2011 Oj. Da skal jeg prøve det med min Det trodde jeg ikke gikk an. Har alltid vasket mine for hånd.
Casall Skrevet 5. november 2011 #4 Skrevet 5. november 2011 Jeg bruker strømpebukser til uniform hver eneste dag på jobb, og stapper de bare i maskinen sammen med andre klær på 40 grader. De holder likevel stort sett 3-4 ganger før det går hull i de.
Gjest Michelle82 Skrevet 5. november 2011 #6 Skrevet 5. november 2011 Har hatt ett par tynne svarte som har holdt siden april... Vasker de på 40 grader sammen med andre mørke klær.
Bellamy Skrevet 5. november 2011 #7 Skrevet 5. november 2011 Jeg vasker de helt tynneste på 30 kortvask sensitiv i vaskepose (litt drygent ser jeg her, siden de tydeligvis tåler 40 ), og de litt tykkere vasker jeg på 40 grader.
Vantage Skrevet 6. november 2011 #8 Skrevet 6. november 2011 Vasker de i vaskepose på 40 grader. Stayups bør ikke vaskes på mer enn 30 grader, unngå skyllemiddel, det ødelegger silikonen øverst, slik at de sklir ned. Ett tips til: Legg strømpene i fryseren ett døgn etter tørk, så holder de bedre mot rakning. Tro det eller ei! Enjoy, Vantage
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #9 Skrevet 6. november 2011 Hei og takk for informasjon og tips! Jeg er ny i strømbukseverdenen. Er det virkelig slik at man ikke kan forvente at de holder til mer enn 3-4 ganger? Hva med de litt dyrere som man kjøper av bedre kvalitet?
Casall Skrevet 6. november 2011 #10 Skrevet 6. november 2011 Hei og takk for informasjon og tips! Jeg er ny i strømbukseverdenen. Er det virkelig slik at man ikke kan forvente at de holder til mer enn 3-4 ganger? Hva med de litt dyrere som man kjøper av bedre kvalitet? De jeg har som holder 3-4 ganger er av aller billigste sort, altså. Typ 25,- på matbutikken.
Gjest Lottiplott Skrevet 6. november 2011 #11 Skrevet 6. november 2011 Jeg kjøper som regel Pierre Robert hold-in - de gjør som regel nytten Jeg har lange negler og har vært uheldig med rakning osv, men hvis jeg får den på meg uten å ødelegge den, så holder de ganske lenge. Slenger de bare inn i vaskemaskinen på 40 grader. Men det har skjedd at klokka mi eller en av ringene mine hekter seg i den, og da er løpet kjørt. Men er du forsiktig, så holder de lenge! Jeg kjøpte en i februar som holder ennå..
Gjest Michelle82 Skrevet 6. november 2011 #12 Skrevet 6. november 2011 (endret) Hei og takk for informasjon og tips! Jeg er ny i strømbukseverdenen. Er det virkelig slik at man ikke kan forvente at de holder til mer enn 3-4 ganger? Hva med de litt dyrere som man kjøper av bedre kvalitet? Kjøpte en 2 pak med strømper på eBay i april for 5 dollar og de har holdt seg frem til nå. Har en Falke merinoull strømpebukse som går inn i sin tredje vinter nå. Endret 6. november 2011 av Michelle82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå