Gjest Kelloggs Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 Med den siste tids fokus på voldtekter, overrepresentasjon osv. blir vel innvandrermenns og asylsøkeres sjanse på kjønnsmarkedet redusert. Det er mye frykt og irrasjonalitet ute går for tiden og menn fra den tredje verden opplever nok ofte å tape kampen om kvinnene. UDI-direktør Ida Børresen har gått ut og advart mot å eksludere/diskrimminere innvandrermenn basert på en opphauset stemning av frykt. Er norske kvinner alt for eksluderende overfor innvandrere/asylsøkere? Menn er i massivt flertall i denne gruppen, hvordan skal titusenvis av disse mennene få tilfredstillt sine behov for nærhet og sex hvis de konsekvent avvises av norske kvinner?
Gjest Black Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 Dette vil blåse over, og det er nok av norske damer og andre som ikke er hysteriske freppere og som vet at en så forsvinnende mindretall ikke representerer hele innvandrerbefolkningen. Dessuten finnes vel de som har krysset over til sjokolade at vanilje er helt uaktuelt..
Gjest gjest Skrevet 5. november 2011 #3 Skrevet 5. november 2011 Men herregud da, det er da ingen menneskerett å få sex og kos!? Hva så om norske kvinner ikke viser like stor interesse for denne gruppen, det er da helt logisk også. Vi kommer jo fra helt forskjellige kulturer og normer og disse mennene har ofte et forferdelig kvinnesyn. Når de blir mer integrert i samfunnet, så er jo sjansen mye større for at de også kan få seg en kjæreste. Du skjønner vel også at en norsk kvinne vil ha en mann med like verdier som henne selv, jobb og ingen fare for at forholdet må avsluttes fordi vedkommende ikke får oppholdstillatelse? 5
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #4 Skrevet 5. november 2011 Det er jo ikke en reell problemstilling, fordi det er ikke slik at alle innvandrere konsekvent avvises av norske kvinner. Nesten alle innvandrere jeg kjenner har kjærester, noen norske og andre utenlandske. Og for dem som ikke har det er det flere grunner til det, men ingen av dem er at de avvises av alle norske jenter fordi de er utenlandske. Jeg håper virkelig at du ikke insinuerer at det er norske kvinners ansvar at innvandreremenn skal ha noen å ha sex med? I disse trådene får jeg alltid inntrykk av at TS mener at det er en menneskerett å aldri bli avvist og å få alle man er interessert i, men det er det jo ikke. De samme regler gjelder for innvandrere som for nordmenn, for menn som for kvinner: Man må selv gjøre seg attraktiv og tiltalende. Hvis man konsekvent avvises har det sannsynligvis noe med en selv og egen oppførsel å gjøre, og jeg ser ikke hvorfor det automatisk skal være hudfarge for en innvandrer. Det er nok av andre faktorer man kan peke på først, for å si det sånn. 10
Gjest White Skrevet 5. november 2011 #5 Skrevet 5. november 2011 (endret) Jeg tror nok de fleste hvite damer ville valgt en hvit mann, men hvite menn er litt mere kresne enn negere. Endret 5. november 2011 av Iah
Personlig12 Skrevet 5. november 2011 #6 Skrevet 5. november 2011 For min del er det ikke det at de er overrepresentert i voldteksstatestikken som gjør at jeg ikke vil ha en utlending. Det er mer faktorer enn det som spiller inn. 4
Gjest Mann Skrevet 5. november 2011 #7 Skrevet 5. november 2011 For min del er det ikke det at de er overrepresentert i voldteksstatestikken som gjør at jeg ikke vil ha en utlending. Det er mer faktorer enn det som spiller inn. Vi liker jo våre egne. Det er helt naturlig. Jeg synes ikke innvandrer jenter er stygge eller noe slikt, men jeg synes hvite jenter er mye finere. Jeg antar også at innvandrere/negere liker sine egne best!?
Pria Skrevet 5. november 2011 #8 Skrevet 5. november 2011 Det kunne aldri falt meg inn å inngå et forhold med en mann fra en totalt forskjellig kultur. Jeg styrer også meget lang unna innvandrergutter på byen, t-banen, taxikø mm. Jeg synes det er fryktelig ubehagelig med de stirrende blikkene og kommertarene. 7
Cuckold Skrevet 5. november 2011 #9 Skrevet 5. november 2011 (endret) Med den siste tids fokus på voldtekter, overrepresentasjon osv. blir vel innvandrermenns og asylsøkeres sjanse på kjønnsmarkedet redusert. Det er mye frykt og irrasjonalitet ute går for tiden og menn fra den tredje verden opplever nok ofte å tape kampen om kvinnene. UDI-direktør Ida Børresen har gått ut og advart mot å eksludere/diskrimminere innvandrermenn basert på en opphauset stemning av frykt. Er norske kvinner alt for eksluderende overfor innvandrere/asylsøkere? Menn er i massivt flertall i denne gruppen, hvordan skal titusenvis av disse mennene få tilfredstillt sine behov for nærhet og sex hvis de konsekvent avvises av norske kvinner? Dette er jo å snu saken fullstendig på hodet, det er da et mye større problem at disse mennenes søstre ikke får så mye som se på en norsk mann. Sånn sett er det større grunn til å reagere på at norske jenter i så stor grad likevel inngår relasjoner til innvandrermenn, for på den måten bidrar de jo til undertrykkelsen av kvinner fra disse kulturene. Ved å sørge for at menn fra kulturer der dobbeltmoralen setter andre regler for kvinner og menn slipper å betale prisen for sitt uhyrlige kvinnesyn men kan surfe som gratispassasjerer på vestlig kvinnefrigjøring. Slik hadde det ikke trengt å være, det er ingen selvfølge at såpass mange skandinaviske jenter skal spre bena for innvandrergutter når de vet at guttene ville gått berskerk om de hadde funnet sin søster i seng med en norsk gutt. Endret 5. november 2011 av Cuckold 4
Gjest Vampen Skrevet 5. november 2011 #10 Skrevet 5. november 2011 (endret) Jeg tror nok de fleste hvite damer ville valgt en hvit mann, men hvite menn er litt mere kresne enn negere. Hehe, dette med at hvite menn er så kresne er en myte! Se deg rundt på gata! Det samme er teorier om at damer med ikke-norsk mann har ikke-norsk mann utelukkende fordi hun ikke har sjanse på hvite/norske menn. De aller fleste jeg kjenner som er sammen med utlendinger har vært sammen med norske menn tidligere. Endret 5. november 2011 av Iah 2
Gjest Vampen Skrevet 5. november 2011 #11 Skrevet 5. november 2011 Det er jo ikke en reell problemstilling, fordi det er ikke slik at alle innvandrere konsekvent avvises av norske kvinner. Nesten alle innvandrere jeg kjenner har kjærester, noen norske og andre utenlandske. Og for dem som ikke har det er det flere grunner til det, men ingen av dem er at de avvises av alle norske jenter fordi de er utenlandske. Jeg håper virkelig at du ikke insinuerer at det er norske kvinners ansvar at innvandreremenn skal ha noen å ha sex med? I disse trådene får jeg alltid inntrykk av at TS mener at det er en menneskerett å aldri bli avvist og å få alle man er interessert i, men det er det jo ikke. De samme regler gjelder for innvandrere som for nordmenn, for menn som for kvinner: Man må selv gjøre seg attraktiv og tiltalende. Hvis man konsekvent avvises har det sannsynligvis noe med en selv og egen oppførsel å gjøre, og jeg ser ikke hvorfor det automatisk skal være hudfarge for en innvandrer. Det er nok av andre faktorer man kan peke på først, for å si det sånn. Jeg vil bare signere 100%, jeg har heller ikke inntrykk av at utenlandske menn sliter med å finne seg kjæreste, eller at hudfarge er et problem i forhold til å bli avvist. Det er de som ikke under noen omstendigheter ville ha ville ha vært sammen med en utlending (forskjellig kultur, utseendemessige preferanser ect.), men det tenker jeg at er helt normalt. Norske menn og kvinner blir jo også avvist på grunn av preferanser. Det er ikke sånn at man har rett til å FÅ alle man måtte prøve seg på. 1
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2011 #12 Skrevet 5. november 2011 Med den siste tids fokus på voldtekter, overrepresentasjon osv. blir vel innvandrermenns og asylsøkeres sjanse på kjønnsmarkedet redusert. Det er mye frykt og irrasjonalitet ute går for tiden og menn fra den tredje verden opplever nok ofte å tape kampen om kvinnene. UDI-direktør Ida Børresen har gått ut og advart mot å eksludere/diskrimminere innvandrermenn basert på en opphauset stemning av frykt. Er norske kvinner alt for eksluderende overfor innvandrere/asylsøkere? Menn er i massivt flertall i denne gruppen, hvordan skal titusenvis av disse mennene få tilfredstillt sine behov for nærhet og sex hvis de konsekvent avvises av norske kvinner? Du skjønner det at det er ingen menneskerettighet å ha sex med kvinner, som andre mennesker har et sosialt ansvar for å ivareta..Ok? a 4
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2011 #13 Skrevet 5. november 2011 hvordan skal titusenvis av disse mennene få tilfredstillt sine behov for nærhet Har du et problem med dette , må du nesten løse det på en annen måte enn med å prøve å få det dekt gjennom å ha sex. a 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #14 Skrevet 5. november 2011 Finnes nok av flotte norske menn å ta fra. Siste jeg bryr meg om er om innvandrere får seg sex, herlighet. 2
absinthia Skrevet 5. november 2011 #15 Skrevet 5. november 2011 (endret) Jeg har valgt å ekskludere: dumme menn, menn som bare hører på musikk fra topp 40-liste, menn som bruker harde narkotiske stoffer, menn som går i dress til hverdags, menn som ser for striglede og a4 ut, mannlige prester, menn som har fotball og tv-sport som eneste interesse, svært feminine menn osv.. og anser ikke at dette er noe større problem enn at jeg heller ikke har sett noen grunn til å hoppe på den første og beste asylsøkeren jeg kom over. Har heller ikke inntrykk av at ikkevestlige menn har spesielt store problemer på kjønnsmarkedet og synes ikke at dette er av betydning når det gjelder problematikken med overfallsvoldtekter. Overfallsvoldtekter har svært lite med både nærhet og sex å gjøre men er mer en grusom maktdemonstrasjon fra overgripers side. Sex med noen andre nn seg selv er forresten ikke en menneskerett, men et gode! Endret 5. november 2011 av absinthia 6
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #16 Skrevet 5. november 2011 Menn fra 3.verden er ikke attraktive, rett og slett. At disse kommer til å slite på kjønnskmarkedet i Europa i lang tid fremover, er en sosial konsekvens innvandringsvennlige mennesker burde tenkt på tidligere. Gammel kuk, jeg vet ikke hvilken verden du lever i men det er ikke SÅ vanlig at menn fra 3.verden har norsk kjæreste, i allefall ikke her jeg bor. Derimot ser jeg en god del norsk menn med dame fra sørøst-Asia. 3
Gjest Heloise Skrevet 5. november 2011 #17 Skrevet 5. november 2011 Jeg har fått inntrykk av at innvandrermenn er veldig populære blandt etnisk norske damer, så jeg synes ikke synd på de. 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #18 Skrevet 5. november 2011 Jeg bor på Grønland i Oslo og her er det flust med innvandrermenn med norsk kjæreste. Norske menn med utenlandsk jente derimot er sjeldnere av en eller annen merkelig grunn. Man kan også lure på hvorfor de fleste asylsøkere/innvandrere er menn. Hvor er kvinnene? Har ikke de grunn til å flykte liksom?
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #19 Skrevet 5. november 2011 Jeg bor på Grønland i Oslo og her er det flust med innvandrermenn med norsk kjæreste. Norske menn med utenlandsk jente derimot er sjeldnere av en eller annen merkelig grunn. Man kan også lure på hvorfor de fleste asylsøkere/innvandrere er menn. Hvor er kvinnene? Har ikke de grunn til å flykte liksom? Drar du ut på bygda vil du se nok av menn med utenlandske damer:p 3
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2011 #20 Skrevet 5. november 2011 Jeg har fått inntrykk av at innvandrermenn er veldig populære blandt etnisk norske damer, så jeg synes ikke synd på de. Hm... Jeg tror ikke innvandrermenn har så høy status på kjønnsmarkedet generelt... Hvite menn er mer populære her grovt sett. Det er enkelte kvinner som foretrekker mørkere menn, men det er jo bare en liten gruppe. For min del synes jeg det er veldig få av innvandrermennene som er kjekke, og de er ofte lave av vekst også. Klesstilen er ofte ikke helt up to date heller. Og så er det den klengete oppførselen også, som gjør at jeg passer meg for ikke å møte blikket til innvandrermenn på gata. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå